دانلود بازی من نفرت انگیز مینیون راش Despicable Me: Minion Rush ویندوزفون

دانلود بازی من نفرت انگیز مینیون راش Despicable Me: Minion Rush ویندوزفون

بازی مینیون راش Despicable Me: Minion Rush یک بازی سبک دوندگی ویندوزفون مشابه بازی Subway Surfers هست که البته از گرافیک و انیمیشن های بیشتری برخوردار است. اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید، گیم لافت امروز یک اپدیت برای این بازی منتشر کرد که در اون شاهد مراحل جدید با ماموریت ها و شخصی سازی های بیشتری هستیم.

 مینیون راش Despicable Me: Minion Rush یک بازی جالب و سرگرم کننده است که از رم های ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند. در این بازی شما باید در مسیرهای مختلفی همچون خیابان ها و یا ازمایشگاه دکتر نفاریو بدوید و از موانع عبور کنید. با زدن مینیون های دیگر امتیاز خود را بیشتر کنید و با جمع اوری موزها میتوانید برخی ویژگی های جالبی که در فروشگاه بازی به فروش میرسند را خریداری کنید.

در این میان برخی قابلیت های جالب نیز به شما داده میشود و البته گاهی نیز غول هایی برای شکست شما ظاهر میشوند که باید انها را نیز نابود کنید. در این حین ماموریت هایی نیز به شما داده میشود که اگر انها را انجام دهید ضریب امتیاز شما بیشتر میشود و کسب امتیاز شما هر لحظه بیشتر و بیشتر میگردد.

دانلود بازی من نفرت انگیز مینیون راش Despicable Me: Minion Rush ویندوزفون

در اپدیت جدید این بازی ویژگی های جدیدی اضافه شده است که عبارتند از:

  • اضافه شدن دو نوع مینیون جدید که به شما اجازه میدهند ماموریت ها را اسانتر رد کنید: Jelly Jar و Lucy disguise
  • یک مکان جدید بعنوان Jelly Lab به بازی اضافه شده و ماموریت های خاص خودش را نیز دارد.
  • تمام مکان های قبلی را که قبلا رفته اید میتوانید در مرحله Jelly Lab ببینید.
  • اگر شما قبلا نیز این بازی را انجام داده اید. نگران نباشید در این نسخه جدید هیچکدام از امتیاز ها و اچیومنت هایی که کسب کرده اید را از دست نمیدهید. همه در نسخه جدید می ایند و البته که یک نسخه جالبتر را نیز خواهید داشت.
  • برخی باگ ها نیز برطرف شده اند.

حجم بازی اکنون با این اپدیت ها به ۱۰۳ مگابایت رسیده است و میتوانید ان را بصورت رایگان از لینک زیر و از استور مایکروسافت دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept