دانلود بازی World of Rabbit – The Crossing ویندوزفون

دانلود بازی World of Rabbit - The Crossing ویندوزفون

World of Rabbit – The Crossing یک بازی جالب و انیمیشنی است که داستان بازی در مورد خرگوش هایی است که در زیر زمین گیر افتاده اند و در برابر روبات ها باید مبارزه کنند.

یک بازی فانتزی که بر اساس انیمیشن World of Rabbit – The Crossing ساخته شده و خرگوش ها در یک دنیای روباتیک باید جان خودرا نجات دهند. این بازی برای رم های پایین و ۵۱۲ نیز قابل اجراست.

دانلود بازی World of Rabbit - The Crossing ویندوزفون

World of Rabbit – The Crossing ارتشی از خرگوش هاست که به دریاهای عمیق میروند تا وسایلی که برای حفظ جانشان اجتیاج دارند را بدست بیاورند و جمع اوری کنند. برای جمع اوری این اشیا خرگوش ها باید وارد ابهای ازاد پر از ربات های خطرناک بشوند و از بین انها عبور کنند.

دانلود بازی World of Rabbit - The Crossing ویندوزفون

سبک Arcade بازی این مدلی است که باید ربات هایی که به کشتی شما حمله میکنند را سریع بزنید، وسائل و اشیایی که احتیاج دارید را بردارید و سالم و امن به خانه خود بازگردید. بازی برخی امکانات ویژه همچون عکس هایی برای صفحه قفل و همچنین عکس هایی برای پرینترهای سه بعدی دارد که برای شما ازاد میکند. یک بازی بسیار سرگرم کننده و معتادکننده برای سیستم عامل ویندوزفون که البته World of Rabbit – The Crossing رایگان نیز هست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept