دانلود بازی Swing Copters ویندوزفون – بازی تمرکزی و اعصاب خورد کن !

دانلود بازی Swing Copters ویندوزفون - بازی تمرکزی و اعصاب خورد کن !

بازی Swing Copters یک بازی جالب ویندوزفون است که چندی است با تعداد نسخه های فراوانی برای ویندوزفون منتشر شده است. بازی در سبک بازی معروف flappy birds است و اگر حوصله چنین بازی هایی را ندارید,توصیه میکنم این بازی را هم دانلود نکنید. Swing Copters یک  بازی ساده و در عین حال بسیار سخت است که تمرکز شدید شما را برای کسب امتیازهای بالا میخواهد.

Swing Copters بر خلاف بازی flappy birds به سمت بالا حرکت میکند و همچون اون بازی شما هدایت یک موجود را بر عهده میگیرید. در این بازی هم کنترل همانگونه است و به سادگی فقط باید بر روی صفحه ضربه بزنید. موجود جالب و بانمکی که در بازی قرار دارد با یک ملخه ککه در بالای سرش قرار دارد به سمت بالا پرواز میکند و ویژگی دیگری که دارد به سمت چپ و راست حرکت میکند و شما با هر ضربه خود جهت چپ و راست ان را عوض میکنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9f427715-d663-4135-8d45-949526a5e90d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

بازی جایی سخت تر میشود که با وجود مانع هایی محوطه ای که میتوانید در ان پرواز کنید نیز کمتر میشود و این همش نیست چون با اویز هایی که در انتهای هر مانع قرار دارد بازی جالبتر و سختتر نیز میشود. باید خیلی صبور باشید چون برای انجام این بازی مجبور میشوید که ان را ده ها بار از اول بازی کنید. در اوایل بازی عصبانی شدن طبیعی است و خونسردی خود را حفظ کنید!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept