دانلود بازی Shiny The Firefly ویندوزفون – کرم های شب تاب را نجات دهید

دانلود بازی Shiny The Firefly ویندوزفون - کرم های شب تاب را نجات دهید

Shiny The Firefly یک بازی فوق العاده در سبک arcade است که برای هر دو دستگاه ویندوز و ویندوزفون موجود است و البته از رم های ۵۱۲ mb نیز پشتیبانی میکند. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش یک کرم شب تاب نورانی هستید که تمام بچه هایش را از دست داده است.

برای بدست اوردن بچه هایش، کرم شب تاب باید از مسیر ماز مانند و رنگارنگ یک باغ عبور کنید و مراقب پشه ها و عنکبوت ها و… هم باشید. بازی نیز دارای یک مکانیک ساده و زمان و سبک پازلی بازی است. یک بازی پازلی که چالش برانگیز است و تنظیمات جالبی را برای ویندوزفون شما دارد. بدترین قضیه در این بازی فقط اینست که با وجود پولی بودن، نسخه ازمایشی وجود ندارد.

Shiny The Firefly در حال حاضر دارای سه دنیای مختلف است و دنیای چهارم که بزودی اضافه خواهد شد. هر دنیا دارای سی و سه مرحله مختلف است که در هر کدام خطرات مخصوص خود وجود دارد. در سمت بالا و راست بازی تعداد بچه های کرم شب تابی است که شما باید بدست اورید و در سمت چپ و بالا نیز قلب هایی بعنوان جون شما وجود دارند.

دانلود-بازی-Shiny-The-Firefly-ویندوزفون---کرم-های-شب-تاب-را-نجات-دهید

در حالیکه مجموعه زیادی از هشدار ها و اموزش ها در حین مراحل در بازی نمایش داده میشود، بازی بسیار ساده است. شما باید در یک باغ مازگونه حرکت کنید، مواظب خطراتی همچون حشرات مختلف باشید و بچه شب تاب های خود را جمع کنید. برای حرکت به هر سمت فقط کافیست هر جایی از صفحه را میخواهید ضربه بزنید، دوبار ضربه زدن باعث میشود کرم شب تاب سریعتر حرکت کند.

وقتی شما تمام بچه های شب تاب کافی خود را جمع کردید انها بدنبال شما می ایند و شما باید انها را تا کندو هدایت کنید تا در امان بمانند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept