دانلود بازی Major Mayhem ویندوزفون بازی تیراندازی با گرافیک جالب

دانلود بازی Major Mayhem ویندوزفون بازی تیراندازی و گرافیک جالب

Major Mayhem اکنون برای ویندوزفون منتشر شد. یک بازی سبک تیراندازی و سرگرم کننده و جالب که برای ویندوز ۸٫۱ موجود بود و چندروزی است که برای ویندوزفون نیز منتشر شده است.  اما قبل از اینکه این بازی در پلتفرم های اندروید و ای او اس بطور واقعی محبوب شود.

Major Mayhem یک بازی سه بعدی است که شما در ان در نقش یک سرباز هستید که رئیس جمهور به او دستور میدهد تا دنیا را از دست نینجا ها و دشمنان نجات دهد. البته دوست دختر شخصیت اصلی بازی نیز در دست دشمنان اسیر شده است! در این بازی شما به سادگی با ضربه زدن بر روی صفحه به هر جایی که بخواهید تیراندازی میکنید، فقط کافیست که بر روی قسمتی که میخواهید شلیک کنید ضربه بزنید. دشمنان را بکشید و مواظب مردمی که کمک میخواهند باشید و انها را نزنید و البته انها نیز به شما کمک میکنند.

دانلود بازی Major Mayhem ویندوزفون بازی تیراندازی و گرافیک جالب

در پایین وسمت چپ نیز چهار قابلیت ویژیه موجود است که اگر همان مردمی که کمک میخواهند را نزنید انها را به شما میدهند و البته گاهی نیز پول میدهند. شما یک کلاه خود و یک زره دارید که با هر بار اصابت گلوله یکی را از دست میدهید، پس با ضربه اول کلاه و با تیر دوم زره و با تیر سوم میمیرید! البته اگر چیزی را از دست داده باشید و مردم کمک خواهنده را نجات دهید ابتدا انها را به شما یکی یکی بازمیگردانند.

دانلود بازی Major Mayhem ویندوزفون بازی تیراندازی و گرافیک جالب

ابتدا در قسمتی کمین میکنید و سپس دشمنان به شما حمله میکنند و انها را با تیر میزنید. بهمین سادگی نیست و گاهی در حین دویدن باید دشمنان خودتان را نابود کنید و حتی تانک هایی که به دنبال شما می ایند و به همین سادگی نیز نابود نمیشوند. ماموریت هایی برای ارتقا درجه به شما داده میشود که با انجام هر سه ماموریت ارتقا پیدا میکنید و یک درجه بالا میروید و با هر درجه شانس انتخاب یک جایزه خوب به شما داده میشود.

بازی دارای ۴۸ مرحله مختلف، ۱۰۰ اچیومنت، ۱۵۰ ماموریت و ۲۰ اسلحه مختلف و البته شخصیت های مختلف نیز هست که میتوانید در این بازی سه بعدی با گرافیک جالب از انها لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept