دانلود بازی پازلی ویندوزفون به نام Civiballs

دانلود بازی پازلی ویندوزفون به نام Civiballs

بازی های پازلی ویندوزفون رو به افزایش هستند و هر روز یک بازی پازلی معرفی میشود و ما نیز در سایت خودمون بازی های پازلی ویندوزفون زیادی را برای شما معرفی کردیم و امروز نوبت یک بازی پازلی دیگر است به نام: Civiballs

این بازی پازلی ویندوزفون بر اساس داستان یک دانشمند است که تاریخ شناس است و به زمان قدیم بازگشته است و در ان دوران باید مواظب اشایه قدیمی باشد و از انها مواظبت کند. بازی در ۶۰ مرحله مختلف و در شهرهایی از جمله Roman, Viking و Incan رخ میدهد. بازی پر از موانع و مشکلات مختلف است که هوش پازلی و ریاضی و.. شما را به چالش میکشد.

بازی در مراحل اولیه اموزشی است و نکات کلی بازی را به شما اموزش میدهد. در بازی گزینه هایی برای دوباره بازی کردن و یا رفتن به مرحله بعد وجود دارد که از این امکان اخر یعنی رفتن به مرحله بعد فقط سه بار میتوانید استفاده کنید. برخی توپ ها در بازی وجود دارند که باید انها را در گلدان های عتیقه و قیمتی قرار دهید. این توپ ها رنگی هستند و هر کدام مخصوص رنگ گلدان خود میباشند.

بازی های پازلی ویندوزفون رو به افزایش هستند و هر روز یک بازی پازلی معرفی میشود و ما نیز در سایت خودمون بازی های پازلی ویندوزفون زیادی را برای شما معرفی کردیم و امروز نوبت یک بازی پازلی دیگر است به نام:

توپ ها ممکن است به یک زنجیر وصل باشند و یا اینکه در داخل یک شلیک کننده توپ قدیمی قرار گرفته باشند. پس شما یا باید زنجیر ها را ببرید و توپ ها را رها کنید و یا اینکه بوسیله هدف گیری خود توپ های رنگی را به سمت گلدان ها شلیک کنید. اما بازی به همین سادگی نیست و هر مرحله تقریبا برای خود یک پازل است که باید از فکر خود کمک بگیرید و ان را حل کنید.

امتیازی که در اخر بازی به شما تعلق میگیرد تنها بر اساس اتمام بازی به بهترین شیوه نیست بلکه شما هر چه سریعتر ان را تمام کنید امتیاز بیشتری به شما تعلق میگیرد. اگر یک توپ رنگی را اشتباه وارد یک گلدان با رنگ دیگر کنید بازی تمام میشود و باید ان را از اول شروع کنید.

برای خرید گیفت کارت ویندوزفون و اموزش خرید از استور ویندوزفون اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept