دانلود بازی مسابقه ای Race The Stig ویندوزفون، راننده Top Gear را شکست دهید!

دانلود بازی مسابقه ای Race The Stig ویندوزفون، راننده Top Gear را شکست دهید!

طرفداران مجموعه زیبای Top Gear هم اکنون میتوانند با stig رقابت کنند و مهارت خودشون را در ویندوزفون بسنجند. این بازی یک بازی رالی و مسابقه ای بی نهایت و بی انتهاست که شما را با ماشین های شهری به سرزمین های مختلفی برای مسابقه میبرد.

هدف بازی اینست که تا میتوانید طلا جمع آوری کنید و البته باید از موانع عبور کنید و از ماشین ها بپرید و… در این بازی همچنین یک مجموعه از ماشین های محبوب وجود دارند که یک صحنه سرگرم کننده و شاد را برای شما به ارمغان می آورند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/3eded9d0-26c6-4733-8a1e-9cb31991a596?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

جمع کردن طلا خیلی مهم است. شما وقتی طلا جمع کنید میتوانید به فروشگاه داخل بازی بروید و ماشین جدید خریداری کنید و یا جتی تجهیزات مختلفی را به ماشین خود اضافه کنید و آن را ارتقا دهید. ماموریت هایی نیز در حین بازی به شما داده میشود که ضریب شما در بازی را افزایش میدهند و گاهی نیز جوایز دیگری دارند.

این بازی در آخرین آپدیت خود نیز سه کلاه ایمنی جدید برای بازیکنان اضافه کرده و مهمتر از آن سه ماشین جدید که با آن رانندگی کنید. البته بازی بعد از آپدیت سختتر و حرفه ای تر نیز شده است.

Race The Stig را میتوان گفت مشابه بازی محبوب Subway Surfer میباشد و تنها فرق این دو اینست که شما بجای دویدن و فرار از دست پلیس در ماشین خود رانندگی میکنید و به سمت جلو میروید.

✔ دانلود بازی Race The Stig اط استور ویندوزفون – حجم ۲۰ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/b42e0d8b-577f-437c-ab83-54747b08d081?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept