دانلود بازی سودوکو ویندوزفون Sodoku یک بازی تقویت ذهنی و فکری

دانلود بازی سودوکو ویندوزفون Sodoku یک بازی تقویت ذهنی و فکری

بازی سودوکو معرف همه ما هست و برای اغلب افراد نیاز به توضیح خاصی ندارد و اکنون میتوانید این بازی فکری را در گوشی ویندوزفونی خود بازی کنید. یک بازی که با اعداد ۱ تا ۹ حل میشود و هیچ نیازی به علم ریاضی ندارد و باید با استدلال و منطق خود بازی را به پیش ببرید.

اموزش بازی سودوکو Sodoku

چون اموزش این بازی در سطح نت بسیار زیاد است فقط یک توضیح کوچکی برای کساین که با این بازی اشنایی ندارند قرار میدهیم و سوالات خود را در قسمت نظرات بیان کنید. این بازی از نه مربع تشکیل شده که هر کدام به نه مربع کوچکتر تقسیم شده اند. یه قانون ساده برای بازی است که تمام سختی بازی برای همان است، اعداد یک تا نه را باید بگونه ای در این مربع ها قرار دهید که:

  • در هیچ مربع نه گانه ای که به نه قسمت تقسیم شده است
  • و در هیچ ردیفی
  • و در هیچ ستونی

اعداد تکراری نباید قرار بگیرند. یعنی در پایان بازی که جدول سودوکو ویندوزفون حل شد، در هر ردیف باید اعداد یک تا نه و در هر ستون عدد یک تا نه و در هر مربع نیز اعداد یک تا نه را کامل و بدون هیچ نقص و تکراری داشته باشید. بازی قوانین خاصی را دارد که با هر بار بازی و حرفه ای شدن انها را می اموزید و بازی را سریعتر حل میکنید. اگر میخواهید استدلال شما و منطق تان قوی شود بازی سودوکو ویندوزفون را به شما توصیه میکنیم.

دانلود بازی سودوکو ویندوزفون Sodoku یک بازی تقویت ذهنی و فکری

همانطور که دیدید، سودوکو اصلا نیازی به دانستن علم ریاضی ندارد و هیچ گونه اعمال ریاضی برای حل این جدول ندارید و میتوانید این جدول که ابداع ژاپنی هاست را با دانستن ۱ تا ۹ حل کنید. سودوکو ویندوزفون یک رابط کاربری بسیار ساده و زیبا با حجم کمی را برای ویندوزفون شما دارد و اکنون از لینک زیر میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept