دانلود بازی سبک Plumber و پازلی ویندوزفون به نام Circuits

دانلود بازی سبک Plumber و پازلی ویندوزفون به نام Circuits

Circuits یک بازی پازلی که در ان باید یک مدار الکتریکی را بهم متصل کنید و لامپ ها را روشن کنید.  بازی به سبک بازی معروف Plumber است که شما در ان باید لوله ها را به هم متصل میکردید و مسیر اب را باز میکردید. اما در این بازی شما باید مدار الکتریکی را بسازید و لامپ را روشن کنید.

کافیست بر روی سیم ها ضربه بزنید تا تغییر جهت دهند و با دیگر سیم ها در یک جهت قرار بگیرند و سپس لامپ را به منبع برق وصل کنید. فقط حواستان به وقت و تعداد حرکتتان نیز باشد!

بازی دارای بیش از صدها مرحله است که میتواند شما را ساعت ها و وروزها سرگرم کند. هر مرحله سبک خاص خود را دارد. در یک مرحله محدودیت حرکت را دارید و در مرحله ای دیگر محدودیت زمانی برای شما وجود دارد. در مرحله های دیگر هم باید با قضیه چالش برانگیزتری بازی را ادامه دهید. با بیشترین امتیازی که کسب میکنید با دوستانتان به رقابت بپردازید و انها را شکست دهید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2cfed541-1e5d-4e29-8285-32b2bc831626?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

برخی ویژگی های بازی:

  • بازی در سه سختی متفاوت وجود دارد به نام های : Easy-going, challenging و madness
  • هر بازی یک ویژگی خاص مثل زماندار بودن دارد که ان را چالش برانگیزتر و ستختتر میکند.
  • بیش از ۳۰۰ پازل مختلف
  • گرافیک عالی و صداگذاری خوب
  • رابط کاربری روان و نرم

از طرفداران بازی های Ppie یا Plumber هستید؟ این نو ع را هم امتحان کنید و از ان لذت ببرید. این بازی رایگان را از لینک زیر میتوانید دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept