دانلود بازی استراتژیک انلاین Age of Empires – Castle Siege ویندوزفون

دانلود بازی استراتژیک انلاین Age of Empires - Castle Siege ویندوزفون

Age of Empires – Castle Siege ویندوزفون یک بازی استراتژیک و انلاین مشابه بازی Cloud raider ویندوزفون و البته بازی منتشر نشده ویندوزفون به نام Clan of Clash است. در این بازی ها باید قلعه خود را بسازید و با دیگران به جنگ بپردازید.

Age of Empires – Castle Siege را میتوانید بر روی ویندوزفون خود یا بر روی سیستم ویندوز و یا حتی دستگاه های لمسی خود بازی کنید. از بین یکی از تمدن ها با نام های Britons, Teutons و Kievan Rus یکی را انتخاب کنید و بازی را شروع کنید. قلعه خود را اپگرید کنید، دیوار های قلعه را محکم تر و قویتر کنید و منجیق ها و برج هایی برای دفاع از خود بسازید و در برابر دشمن از خود دفاع کنید. سپس یک لشکر و ارتش بسازید و به شهرهای دیگر بروید، انها را هدایت کنید و علیه دیگر سرزمین ها بجنگید و انها را شکست دهید.

انلاین و استراتژیک

دانلود بازی استراتژیک انلاین Age of Empires - Castle Siege ویندوزفون

یک بازی انلاین است که در حین بازی باید به اینترنت اتصال داشته باشید و البته بازی استراتژیک است یعنی باید قلعه و ارتش خود را مدیریت کنید و انها را به بهترین نحو ممکن نگه دارید. با ارتش و قلعه خود نامتان را در تاریخ ثبت کنید!

توجه داشته باشید که برای انجام این بازی باید به اکانت ایکس باکس Xbox متصل باشید تا بتوانید بازی را انجام دهید. توجه داشته باشید که هنوز (۱۸ شهریور) بازی در نسخه ازمایشی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept