بازی Twins Minigame ویندوزفون توسط Game Troopers رونمایی شد

بازی Twins Minigame ویندوزفون توسط Game Troopers رونمایی شد

همه شما با شرکت گیم تروپرز اشنا هستید که زحمات زیادی برای پورت کردن بازی های دیگر پلتفرم ها به پلتفرم ویندوزفون می کشند و نقش بسزایی در غنی سازی استور ویندوزفون در بخش بازی دارد .این شرکت تا بحال بازی معروفی را را به این سیتم عامل پورت کرده استکه می توانیم به:Overkill 3 وMonster GO و… اشاره کرد.Game Troopers از یک بازی جدید رونمایی کرد که برای ویندوز فون منتشر خواهد شد و عنوان Xbox Live خواهد داشت. بازی Twins Minigame یا به عبارتی مینی بازی دوقلو ها، یکی از بازی های رایگان اما فوق العاده اعتیاد آور ویندوز فون است. 

بازی Twins Minigame ویندوزفون توسط Game Troopers رونمایی شد

کیفیت ساخت این بازی بسیار خوب بوده و شما از انجام بازی و کار کردن با قسمت های مختلف آن لذت خواهید برد. شیوه ی انجام بازی بسیار ساده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید، تپ کردن بر روی صفحه است تا نقطه ی خود را از روی موانع عبور داده و امتیاز بیش تری کسب کنید. اما انجام این بازی به همین سادگی نیست! در میانه ی راه حفره هایی وجود دارد که شما را از طرفی، به طرف دیگر می برد که همین کار را سخت خواهد کرد و قدرت تمرکز و فکر شما را به چالش خواهد کشید.

این بازی هنوز در استور یکپارچه قرار نگرفته است و شما می توانید با استفاده از qr-code این بازی را دانلود کنید و یا از لینک از داخل گوشی موبایلتان اقدام به دانلود کنید.این بازی دارای حجمی برابر با ۱۵ مگابایت در استور ویندوزفون می باشد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept