بازی Pou برای ویندوز فون بزودی منتشر خواهد شد

بازی Pou برای ویندوز فون بزودی منتشر خواهد شد

Pou یک بازی بسیار محبوب در گوشی های همراه و تبلت هاست که برای سه سیستم عامل معروف دیگر بغیر از ویندوز فون منتشر شده است و کاربران زیادی نیز مشتاق این بازی هستند.

اغلب با این بازی اشنا هستند و اگر شما این بازی را انجام نداده اید، pou یک موجود است که شما وظیفه بزرگ کردن ان را بر عهده خواهید داشت. غذا دادن، تمیز کردن، بازی کردن و حتی خوابیدن و… از کارهایی است که باید برای او انجام دهید. شخصی سازی های مختلف از جمله لباس ها و تزئیات و… مواردی هستند که با پول هایی که در بازی بدست اورده اید میتوانید برای شخصیت خود بخرید.

با انجام بازی های کوچکی که در بازی وجود دارند (Mini-game) میتوانید پول جمع اوری کنید و البته سرگرم کننده هم هست. بازی های این سبک متفاوت و زیادند ولی یکی از ویژگی هایی که این بازی را با دیگر بازی ها متفاوت میکند قابلیت انلاین شدن ان و حتی رفتن به پیش Pou های کاربران دیگر است. حتی میتوانید بازی هایی را با Pou دوستتان انجام دهید که این ویژگی بازی را زیباتر میکند.

حال تیم بازی Pou در صفحه فیسبوک و البته توییتر خود این خبر را در کنار تبریک کریسمس و تعداد کاربران خود منتشر کرده اند که بازی را بزودی برای ویندوز فون نیز منتشر میکنند.

بازی Pou برای ویندوز فون بزودی منتشر خواهد شد

منبع: Pou در فیسبوک

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept