بازی Overkill 3 ویندوز فون با سبک مبارزه endless بی نهایت با دشمنان آپدیت شد

بازی Overkill 3 برای ویندوز فون از Xbox امد

منتشر کننده های بازی Game Troopers اپدیت خوبی را برای بازی سبک تیراندازی و اکشن خود به نام Overkill 3 منتشر کرد که در این آپدیت سبک جدید endless به بازی اضافه شد که در آن در مقابل بی نهایت دشمن قرار میگیرید.

در حالت کلی به سبکی endless یا بی نهایت گفته میشود که در آن دشمنان بی نهایت باشند و تعداد آنها نامحدود و اگر هدفی دارد بازی، آن هدف بی نهایت باشد و شما تا میتوانید جلو بروید و امتیاز بیشتری کسب کنید تا جایی که تسلیم شوید. اینکه چگونه این حالت را ازاد کنید در زیر آورده شده است:

“برای اینکه بتوانید به سبک بازی endless mode دسترسی پیدا کنید، بازیکن باید ۱۵ ستاره را در مراحل کمی بدست آورد، و سبک بازی endless mode در نقشه بازی مشخص خواهد شد.”

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/d4642b16-6049-4e63-ad24-3a83757b4ffc?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

همچنین در نسخه جدید با عدد ۱٫۸ برنامه نویس ذکر کرده که برخی رفع مشکلات را همچون مشکل رفتن به مرحله ۴۴ برطرف شده است. همچنین رفع مشکلات وپیشرفت های دیگری نیز اضافه شده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept