بازی Monster Buster مبارزه غول ها برای ویندوز فون

بازی Monster Buster مبارزه غول ها برای ویندوز فون

بازی Monster Buster مبارزه غول ها برای ویندوز فون است که در ان شما در جنگ های تن به تن با غول های رویایی قرار میگیرید. Monster Buster: World Invasion به شما این وظیفه را میدهد تا بر اساس مکان خود اطراف همسایگی را بگردید و انواع مختلفی از غول ها را پیدا کنید، با انها بجنگید و انها را نابود کنید. اگر با غولی مبارزه کنید و ان را نابود کنید ان در مجموعه غول های شما قرار میگیرد.

برای پیدا کردن غول ها بازی از “مکان Location” گوشی شما استفاده میکند و بر اساس ان باید بگردید و غول ها را پیدا کنید. گاهی راه رفتن به اطراف و پیدا کردن غول ها بهمین سادگی نیست و شاید مجبور شوید چند خیابان ان طرف تر از محل استقرار خود را بگردید تا غولی را پیدا کنید. بازی دارای گرافیک خوبیست و تکراری نیست و هر غول میتوان گفت استراتژیک خاص خود را برای حمله دارد. این بازی برای رم های ۵۱۲ مگابایت نیز موجود است. سبک بازی کمی معتاد کننده است برای کسانی که بازی کن هستند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/bf2af545-8ee1-46b7-b460-6fbb49252e46?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

برای اولین باری که شما بازی را اجرا میکنید، بازی از شما میخواهد که یک غول برای شروع انتخاب کنید. ابتدا سه غول Elefuntik و Slender و Boo را در اختیار دارید که هر کدام ویژگی خاص خود را برای حمله دارند. سپس که بازی پیش رفت و مجموعه غول های شما بیشتر شد باید انتخاب کنید که کدام غول را برای مبارزه میفرستید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/d4a28339-02e1-45d1-9d14-0d20799dbc60?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

وقتی میخواهید با غول خود بازی را شروع کنید دو حالت مختلف: Seek and Defeat و Quick Fight. اگر شما حالت Quick Fight را انتخاب کنید در برابر یک غول دیگر قرار میگیرید و مبارزه میکنید. یک راه اسان برای اینکه بازی را پیش ببرید. غولی که در برابرتان قرار میگیرد نیز قدرت یکسانی با شما دارد.

 

در حالت Seek and Defeat گوشی از مکان location شما استفاده میکند و با کمی پول که در بازی کسب کرده اید غول ها را روی نقشه واقعی محل سکونتتان نشان میدهد. به سمت انها میروید و به مبارزه بپردازید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept