بازی Assassin’s Creed Pirates به استور ویندوزفون برگشت. به مدت محدود با قیمت ۱٫۹۹$ به فروش میرسد سپس همان ۴٫۴۹$

بازی Assassin's Creed Pirates به استور ویندوزفون برگشت. به مدت محدود با قیمت 1.99$ به فروش میرسد سپس همان 4.49$

بازی Assassin’s Creed Pirates یک بازی استراتژیک است که تقریبا ماه پیش برای هر دو سیستم ویندوز و ویندوزفون منتشر شده بود و در مدت کوتاهی بعد از انتشار بعلت کرش ها و ارورهایی که میداد مایکروسافت ان را از استور حذف کرد.

بعد از ان برنامه نویسان Ubisoft بر روی این بازی بشدت کار کردند و مشکلات ان را برطرف کردند اکنون بازی Assassin’s Creed Pirates دوباره به استور برگشت و در استور ویندوزفون موجود است.

شما در این بازی در نقش یک کاپیتان جوان کشتی دریایی کارائیب هستید و هدایت ان را بر عهده دارید. همه دنیا را شکست دهید و امپراتوری خودتان را بسازید. این بازی را قبلا در سایت وعرفی کرده بودیم: بازی Assassin’s Creed Pirates ویندوزفون اساسین کرید نسخه دزدان دریایی

این بازی با قیمت ۴٫۴۹$ منتشر شده است و متاسفانه دیگر نسخه ازمایشی ندارد و برای رم های ۵۱۲ مگابایت سازگاری ندارد. البته این بازی برای هفت روز اینده با قیمت ۱٫۹۹$ خواهد بود و میتوانید ان را بوسیله لینک زیر از استور خرید کنید.

برای خرید گیفت کارت ویندوزفون مایکروسافت و اموزش خرید از استور اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept