بازی زیبای BADLAND بدلند ویندوزفون به نسخه ۱٫۰٫۳٫۰ آپدیت شد، مراحل جدید و…

دانلود بازی BADLAND ویندوزفون

در مطالب قبلی بازی بسیار زیبا BADLAND بدلند که برای ویندوزفون تقریبا به تازگی منتشر شده است را معرفی کردیم. یک بازی بسیار زیبا در اعماق جنگل های تاریک که جوایز بسیار زیادی را دریافت کرده بود.

در این بازی شما در نقش موجودی هستید که دراعماق جنگل در حال پرواز است و به جلو حرکت میکند. با هر ضربه کوتاه شما به صفحه موجود به سمت بالا حرکت میکند و به جلو میرود و اگر به آن ضربه نزنید مسلما به زمین می افتد. بازی ساده ایست؟ نه. ممکن است در ابتدا اینگونه بنظر برسد که بازی بدون جذابیت و خسته کننده ای باشد اما اینگونه نیست، چون نه تنها در بازی موانع مختلفی وجود دارند که باید از آنها عبور کنید، بلکه گاهی اوقات باید از هوش خود نیز استفاده کنید وگرنه نمیتوانید آن را بسادگی رد کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f584fbc5-9842-476f-904c-e6dacf537912?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

این بازی در ویندوزفون متاسفانه دارای قیمت بالایی است و البته انتظار میرود که بازی بعد از گذشت مدتی ارزانتر و حتی رایگان شود. اکنون این بازی به نسخه ۱٫۰٫۳٫۰ بروزرسانی شد و تغییراتی به آن اضافه شده از جمله:
– ۴۰ مرحله جدید
– ۱۲۰ ماموریت جدید
 – ۶ اچیومنت جدید
– اضافه شدن مرحله های Day II

✔ لینک دانلود بازی بدلند Badland از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۸۸ مگابایت – قیمت ۳٫۹۹$ (البته اگر قبلا خریداری کردید، نیازی به خریداری مجدد نیست و میتوانید آن را رایگان آپدیت کنید)

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept