بازی ایرانی گورد Ghord برای ویندوز فون

بازی ایرانی گورد Ghord برای ویندوز فون

گورد Ghord یک بازی ایرانی ویندوز فون است که در استور قرار گرفت. توجه : این بازی دارای صحنه هایی است که برای افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود.

در این بازی شما باید یک بزغاله ی کوچولو رو که پاش شکسته از دست گوردهای وحشی نجات بدید! چجوری؟ فقط کافیه با انگشتت روی گوردا ضربه بزنی! سعی کن سکه های بیشتری جمع آوری کنی تا بتونی با استفاده از سپر های محافظتی امتیاز بیشتری به دست بیاری. امتیاز بیشتری به دست بیار! امتیاز خودتو را به صورت آنلاین ثبت کن و با هزاران بازیکن در سراسر ایران رقابت کن!! یه توصیه دوستانه! مراقب شمال غربی باش!

سه نفر اول را در قسمت “جدول امتیازات” در داخل بازی ببینید و صد نفر برتر را در game.web-fa.ir/ghord در صفحه صد نفر برتر می توانید سیستم عامل گوشی بازیکن رو ببینید ، پس نزارید اندرویدی ها امتیازای بالا رو به دست بیارن! نکته برای ثبت امتیاز باید به اینترنت متصل باشید! گیم پلی بازی را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

با کشتن هر گورد تا ۵ سکه به دست می آورید. سرعت گورد ها کمتر شده است. روز طولانی تر شده است و هوا دیرتر تاریک می شود. با تغییرات جدید طبیعتا امتیاز و سکه های بیشتری به دست می آورید. زمین بازی تغییرات جزئی داشته است.

دموی کوچکی به ابتدای بازی افزوده شد. که در آپدیت های بعدی کامل تر می شود. راهنمای بازی به بازی اضافه شده است و در صورتی که برای اولین بار است که گورد را بازی می کنید ، این راهنما ، به شما نحوه بازی کردن را آموزش می دهد. قیمت هر سپر به ۵۰۰ سکه افزایش یافت. درنسخه مخصوص ویندوز فون به دلیل عدم دسترسی به پرداخت درون برنامه ایی(فعلا) ۱۰۰۰ سکه خواهید داشت

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f316fc4c-d3cf-4f20-8a30-a6bcbc70312c?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

قیمت بازی : ۱۰۰۰ تومان است و برای پرداخت به سامانه پی لاین متصل می شوید و با تمام کارتهای عضو شبکه شتاب می توانید پرداخت کنید. تمام مراحل پرداخت و فعال سازی خودکار بوده و نیازی به ذخیره کد فعال سازی و … ندارید. ویدئوی نحوه فعال سازی را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

نکته مهم : تمام مراحل پرداخت و فعال سازی گورد به صورت کاملا خودکار انجام می شود ، اما محض اطمینان پس از پرداخت ، سیسیتم به شما یک کد پرداخت می دهد ، که بهتر است آنرا ذخیره کنید تا اگر مشکلی در فعال سازی بازی پیش آمد ، با استفاده از آن پی گیری کنید. گورد ، گورت یا گوت در زبان ترکی به معنای گرگ است. حجم بازی ۲۵ مگابایت است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept