آپدیت جام جهانی برای بازی FIFA 18 به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت

با نزدیک شدن مسابقات فیفای ۲۰۱۸ جام جهانی و تند شدن تب جهانی فوتبال، ممکن است شما هم به دنبال چیزهای مربوط به این مسابقات ورزشی عظیم باشید. خوشبختانه، آپدیت رایگان جام جهانی بازی FIFA 18 حالا در دسترس عموم است، که لیست تیم­های جدید رسمی مجاز و حالت­های جدید، و همچنین برنامه تیم نهایی به آن اضافه شده­اند.

ویژگی­های افزوده­شده شامل تمامی ۱۲ استادیوم روسی مسابقات، تمام ۳۲ تیم مجاز، و همچنین ۱۷ تیمی که مجوز حضور در مسابقات را نیافتند – مانند آمریکا، هلند، و ایتالیا- و همچنین برندسازی رسمی و تجاری مربوط به تابلوهای امتیازات، گرافیک­های بازپخش و موارد دیگر میشود.

در رابطه با حالت­های جدید اضافه­شده، بخش جام جهانی بازی ۱۸FIFA  به شما این امکان را میدهد که در مسابقات نهایی، بتوانید مانند حالت Career Mode  بازی اصلی، به عنوان یک تیم بازی کنید. حالت Custom World Cup هم در بازی موجود است که طی آن میتوانید برخی چیزها مانند تیم­های شرکت­کننده را به دلخواه تغییر دهید – برای مثال وقتی که تیم مورد علاقه شما به مسابقات راه نیافته ولی شما ترجیح میدهید آن را انتخاب کنید. پلیرهای PS4، Xbox One، و PC نیز میتوانند در حالت World Cup  بازی، در مسابقات آنلاین و مسابقات دوستانه آنلاین شرکت کنند، البته این موارد در ورژن Nintendo Switch در دسترس نیستند.

سرانجام اینکه در بخش تیم نهایی (آلتیمیت تیم) ۴ کارت تصویری جدید – Gary Lineker، Bobby Moore، Miroslav Klose، و Hidetoshi Nakata- اضافه خواهند شد و تمام کارت­های مسابقات جام جهانی آن، در هرروز از مسابقات و مانند نمونه واقعی مسابقات، آپدیت میشوند. شرکت EA همچنین دارای محدود زمانی در SBCها است و بیشتر برای جشن گرفتن مراسم مسابقات جهانی فوتبال است.

این آپدیت جدید منتشرشده، بر اساس بازی اصلی FIFA 18 ساخته شده است. در بررسی­های مربوط به FIFA 18، امتیاز ۷/۱۰ را دریافت کردیم. به عقیده ما: «شرکت EA در خارج از زمین بازی، همیشه سرآمد است». «از  تنوع حالت­های پیشنهادی بازی و نحوه نمایش بازی گرفته، تا آپدیت­های مداوم در تیم FUT هفته، پیروزی­های روزانه، و بحث درباره اتفاقات دنیای واقعی در طی گزارشات، همگی سبب میشوند تا بازی FIFA 18 جهان فوتبال را در بر بگیرد و به بهترین وجه آن را به شکل یک بازی ویدیویی ارائه کند. البته در زمین بازی، سری­ فوتبال EA همچنان عقب­تر از فوتبال پرطرفدار و پرتحرک­تر PES 2018  است. ویژگی­های اضافه­شده امسال خیلی خوب هستند اما اگر قرار است FIFA در سال­های پیش رو، یکبار دیگر دنیا را شکست دهد، نیازمند تلاش بیشتر است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept