مایکروسافت شرکت سازنده برنامه Wunderlist را خرید

مایکروسافت شرکت سازنده برنامه Wunderlist را خرید

شایعاتی از این خبر که مایکروسافت قرار است برنامه لیست کارها یا To-Do معروف و محبوب به نام Wunderlist را خریداری کند و امروز این خبر تایید شد که مایکروسافت این برنامه شرکت المانی سازده ان به نام ۶Wunderkinder را خرید. در حالیکه خبر قطعی از میزان قیمت این خرید منتشر نشد ولی اخبار حاکی از خرید این شرکت با قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار خبر میدهند.

این شرکت در همان آلمان خواهد ماند و رئیس ان شخصی به نام Christian Reber است که تایید کرد همچنان رئیس این شرکت خواهد ماند و این قضیه را بیان کرد که اگر چه اکنون Wunderlist اکنون دیگر قسمتی از خانواده مایکروسافت است ولی هنوز ویژگی های جدید و اپدیت ها را خواهیم داشت و همچنان قبل خدمات Wunderlist را به میلیون ها انسان ارائه خواهیم داد.

اگر از برنامه Wunderlist چیزی نمیدانید باید گفت که این برنامه در واقع یک لیستی در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید کارهای خود را در ان یادداشت کنید و یک لیست کار منظم در اختیار داشته باشید و قابلیت های بسیار گوناگونی در کنار این یادداشت در اختیار شما قرار میدهد که میتواند برای خیلی کاربران کاربردی باشند.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept