در اپدیت جدید skype برای ویندوز فون شما میتوانید نقاشی کنید

در اپدیت جدید skype برای ویندوز فون شما میتوانید نقاشی کنید

مایکروسافت در اپدیت جدید skype برای ویندوز فون این امکان به کاربران داده شد که میتوانید در برنامه نقاشی کنید و البته که برخی پیشرفت ها و رفع برخی باگ ها در برنامه اتفاق افتاده است.

در بلاگ، مایکروسافت مطلبیی منتشر کرد که: شما بوسیله این قابلیت جدیدبرنامه اسکایپ میتوانید با انگشتان خود بر روی کاغذ با رنگ های مختلف یک نقاشی زیبا بکشید و ان را با خانواده یا دوستانتان به اشتراک بگذارید. این کار بوسیله علامت + که در حین چت وجود دارد میتواند امکان پذیرد. البته که این قابلیت بر روی نقاشی و حتی بر روی نقشه بینگ نیز میتواند انجام شود.

مایکروسافت همچنین قابلیت پشتیبانی از صفحه های HD برای ویندوزفون را هم اضافه کرده است. مایکروسافت گفته است که:

“در ویندوزفون ۸٫۱ شما میتوانید اکنون بصورت اتوماتیک بوسیله مایکروسافت اکانتتون که در یک عکس داده اید وارد اسکایپ شوید. بعلاوه برخی کاربران از ورود سخت به این برنامه خبر داده بودند که پیشرفت هایی برای اسانتر وارد شدن در اینده اضافه خواهند شد.”

در پایان, شما اکنون میتوانید اپدیت ۲٫۲۴ را از استور دانلود کنید و ویژگی های جدید را در ویندوزفون خود داشته و باشید و از ان لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept