دانلود برنامه Treasure Tag ویندوزفون، دیگر وسایل خود را گم نکنید

دانلود برنامه Treasure Tag ویندوزفون، دیگر وسایل خود را گم نکنید

نوکیا  و البته اکنون مایکروسافت برنامه جدید و باز البته یک وسیله جانبی دیگری به نام Treasure Tag  را معرفی کردند که برای اجرا به Bluetooth 4.0 LE نیاز دارد که در زیر جزئیات این وسیله جانبی را بطور کامل بیان میکنیم.

Treasure Tag یک وسیله جانبی برای دستگاه های لومیا است که میتوانید آن را به هر چیزی که برای شما ارزشمند است وصل کنید و ضمیمه کنید. چیزهایی مثل کیف پول و هر چیزی که شما ان را بطور متعدد ترک میکنید و ممکن است فراموش کنید کجا گذاشته اید و آن را گم کنید. Treasure Tag زمانیکه شما از وسیله مورد نظر دور شوید به گوشی ویندوزفون شما هشدار میفرستد بوسیله اتصال NFC یا بلوتوث. کافیست برنامه Treasure Tag در گوشی و وسیله جانبی Treasure Tag را به هم متصل و کانکت کنید. اگر این دو از هم دور شوند صدای بلندی از گوشی شما پخش میشود. شما صدا را نمیشنوید؟نشنیده اید؟ هیچ اشکالی ندارد، چون میتوانید آن را در HERE Map در آخرین محلی که قرار دادید مشاهده کنید.

تصاویر برنامه Treasure Tag ویندوزفون، دیگر وسایل خود را گم نکنید

تعداد ۴ Tag را میتوانید به ویندوزفون خود متصل کنید. اگر شما همیشه از این برنامه و Treasure Tag استفاده نمیکنید، براحتی میتوانید آن را در گوشی خود غیرفعال کنید.

اندازه این وسیله جانبی فقط ۳۰x 30 x10 است و وزن آن نیز فقط ۱۳ گرم است. این وسیله در ۴ رنگ مختلف موجود است: زرد، سفید سیاه و ابی فیروزه ای. باتری آن تا شش ماه دوام می اورد و میتونه با باتری دیگری تعویض شود. حدود قیمت این وسیله جانبی $۲۹٫۹۹ است.

دانلود برنامه Treasure Tag ویندوزفون، دیگر وسایل خود را گم نکنید

آیا این برنامه برای شما کاربردی دارد؟ شما از آن برای چه استفاده خواهید کرد؟ شما میتوانید برنامه ویندوزفون آن را از لینک زیر دانلود کنید و البته که برای استفاده از این ویژگی، به برنامه Treasure Tags و هم به وسیله جانبی آن نیاز دارید.

✔ لینک دانلود برنامه Treasure Tags از استور – ویندوزفون ۸٫۱ – حجم ۲ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept