دانلود Animated Lockscreen Preview ، تست نمایشی لاک اسکرین جدید ویندوزفون

دانلود Animated Lockscreen Preview ، تست نمایشی لاک اسکرین جدید ویندوزفون

این روزها تقریبا تمام کاربران ویندوزفون در هیجان آپدیت جدید و چیزهایی جدیدی که می توانند با گوشی خود تجربه کنند به سر می برند. یکی از جالب ترین آپدیت هایی که قرار است در ویندوزفون اتفاق بیافتد، لاک اسکرین جدید است. اگر شما هم مثل من خیلی کنجکاو هستید و دوست دارید هرچه زودتر این لاک اسکرین جدید را امتحان کنید،برنامه Animated Lockscreen Preview یک پیش نمایش برنامه قفل صفحه یا لاک اسکرین است که به شما این امکان را می دهد تا لاک اسکرین جدید ویندوزفون را پیش از موعد مشاهده کنید.

جو بلفیور در اخباری اعلام کرده بود که نسخه اصلی به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما ونتاسافت (همان سازنده Movie Maker 8.1 ) فعلا یک نسخه نمایشی از آنچه که قرار است در اختیار کاربران قرار بگیرد ارائه داده است تا همه با ویژگی های جدید این لاک اسکرین آشنا شوند.

دانلود Animated Lockscreen Preview ، تست نمایشی لاک اسکرین جدید ویندوزفون

تمام کاری که باید انجام دهید گرفتن یک اسکرین شات از صفحه استارت خود و انتخاب یک عکس به عنوان بک گراند است تا در صفحه لاک اسکرین استفاده شود. سه حالت مختلف برای لاک اسکرین وجود دارد که دوتای آن ها در مراسم BUILD معرفی شده بودند.

تیم سازنده اعلام کرده که وقتی API های این ویژگی منتشر شوند آنها یک نسخه کامل با تمام امکانات در استور قرار می دهند و همه ویژگی های برنامه را به همراه ویژگی های جالب تر و جدید تر، در یک جا جمع می کنند و میتوانید از آن بعنوان یک برنامه اصلی استفاده کنید. این برنامه روی گوشی های با رم ۵۱۲ مگابایت هم به راحتی اجرا می شود هرچند که برنامه اصلی بر روی چنین گوشی هایی نصب نخواهد شد. پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را دانلود کنید و نظرتان درباره لاک اسکرین جدید را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود Animated Lockscreen Preview از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۱ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept