دانلود برنامه لیگ برتر ایران برای ویندوزفون به نام Persian League

دانلود برنامه لیگ برتر ایران برای ویندوزفون به نام Persian League

شما هم از طرفداران فوتبال هستید؟ مخصوصا از طرفداران فوتبال و لیگ برتر کشور خودمان ایران؟ اینبار نیز برنامه ایرانی دیگری برای ویندوزفون منتشر شد که بوسیله آن میتوانید لیگ برتر ایران را دنبال کنید و از اتفاقات ان با خبر شوید. در این برنامه ایرانی و فارسی ویندوزفون شما میتوانید بازی هایی که در هفته های لیگ برتر تیم ها با همدیگر خواهند داشت، یا داشته اند را ببینید. همچنین میتوانید جدول لیگ برتر و جدول برترین گلزنان را مشاهده کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد.

برخی ویژگی های برنامه:

  • این برنامه آفلاین است. پس موقع کار کردن احتیاج به اینترنت نخواهید داشت .
  • رابط کاربری برنامه بسیار ساده است .
  • برنامه حجم دانلود بسیار کمی حتی کمتر از یک مگابایت دارد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9d749d0d-7c40-4ee0-a058-2d29272bac04?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

این برنامه با باقی برنامه های خبری کمی متفاوت است. برنامه به علت حجم بسیار کمی که دارد و البته انلاین نبودن ان، پس از انجام شدن هر هفته از بازی های لیگ برتر اپدیتی برای برنامه منتشر میشود. یعنی شما در اخر هر هفته یک اپدیت از برنامه را دریافت خواهید کرد که اطلاعات جدید لیگ برتر به برنامه اضافه خواهند شد که شامل:

  • اضافه شدن نتایج بازی ها
  • اضافه شدن جدول لیگ
  • اضافه شدن بخش اقای گل لیگ

مسلما برنامه در نسخه اولیه است و در نسخه های بعدی اپدیت های بسیار کاملتر و عالیتری را دریافت خواهد کرد و برنامه نویس ان نیز شاید در نسخه های بعدی برنامه را بصورت انلاین قرار دهد که دیگر نیازی به اپدیت هفتگی ان نباشد.

✔ لینک دانلود برنامه لیگ برتر ایران Persian League از استور – حجم کمتر از ۱ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept