دانلود برنامه کم کننده حجم ویدیو در ویندوزفون به نام Video Compressor ویدیو کمپرسور

برنامه کاهش دهنده حجم ویدیو ویندوزفون

ویدیو کمپرسور Video Compressor یک برنامه بسیار کم حجم، با رابط کاربری بسیار ساده و سرعت بالاست که براحتی ویدیو های شما به کیفیت های مختلف تبدیل Convert میکند.

همه میدانیم که کیفیت دوربین های گوشی های ویندوزفون به ویژه گوشی لومیا ۱۰۲۰ دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و اغلب با رزولوشن ۱۰۲۰p فیلمبرداری میکنند و طبیعتا به همراه کیفیت فیلمبرداری، حجم این فیلم ها نیز زیاد خواهند شد. گاهی پیش می آید که شما میخواهید فیلمی که با گوشی خود ضبط کرده اید را برای دوستتان ارسال کنید و به اشتراک بگذارید و یا گاهی نیز ممکن است بخواهید صحنه ای که فیلمبرداری کرده اید را از طریق اینترنت برای دوستتان یا در شبکه اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید ولی خب رزولوشن ۱۰۲۰p یا ۷۲۰p با دوربین های عالی نوکیا “از این به بعد مایکروسافت!” دارای حجم نسبتا زیادی است که برای اشتراک گذاری مشکلاتی دارد، به علت حجم بالا هم اشتراک گذاشتن آن کار دشواری است، هم دانلود کردن آن برای بیننده اش دارای کاری زمانبر و البته که حجم دانلودبر نیز هست!

با این برنامه شما براحتی میتوانید ویدیو خود را به هر رزولوشن و با هر کیفیتی که خواستید تبدیل کنید تا حجم آن را به نسبت دلخواه تغییر دهید و به حجم مورد نظر خودتان برسید. کافیست برنامه را اجرا  کنید، رزولوشن و کیفیت مدنظرتان را از بین رزولوشن های “۱۰۲۰,۷۲۰,۴۸۰,۳۶۰,۲۴۰,۱۸۰” و کیفیت را از بین کیفیت های Very High تا Very Low و حتی گزینه Whatsapp برای بهینه کردن برای این برنامه چت ویندوزفون؛ انتخاب کنید. سپس ویدیو مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Start را فشار دهید، در چند لحظه خیلی کوتاه ویدیو شما حاضر است و با رفتن به آدرس: عکس ها>پوشه مخصوص Video Compressor آنها را مشاهده کنید و از آنها استفاده کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8460d7e4-2620-429f-be40-96dd04b15a3b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

بطور مثال یک فیلم ۳۳ ثانیه ای با دوربین لومیا ۹۲۵ و رزولوشن ۱۰۲۰p حجمی معادل ۴۲ مگابایت خواهد داشت که برای اشتراک گذاری حجم زیادی است. براحتی و در عرض چند دقیقه خیلی کوتاه میتوانید این فیلم را با رزولوشن ۳۶۰p و با بالاترین کیفیت به حجم ۹ مگابایت تبدیل کنید، حتی اگر این حجم نیز بالاست با انتخاب رزولوشن ۲۸۰ آن را به ۲ مگابایت نیز میتوانید تبدیل کنید.(حتی در کیفیت های پایین تر حجم نیز کمتر از این میشود).

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2a22b6fb-09fd-45b6-b78b-6ea6adc85127?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

کار با این برنامه کاهش دهنده حجم ویدیو بسیار ساده است و اصلا کارایی پیچیده ای ندارد و سرعت نتیجه گیری شما نیز در حد یک دقیقه و حتی کمتر است.

✔ برنامه Video Compressor ویدیو کمپرسور – کمتر از یک مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – لینک استور ویندوزفون نرم افزار

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept