دانلود برنامه مجموعه اشعار فارسی ویندوزفون، PersianPoems مجموعه آثار ۷۱ شاعر فارسی

دانلود برنامه مجموعه اشعار فارسی ویندوزفون، PersianPoems مجموعه آثار 71 شاعر فارسی

مجموعه اشعار یک نرم افزار پرمحتوای ویندوزفونی است که در آن مجموعه اشعار ۷۱ شاعر پارسی زبان قرار دارد، شاعرانی همچون حافظ، خیام، فردوسی، مولوی، نظامی و… که با انتخاب هر کدام باز مجموعه ای از سبک های شعری در مقابل شما قرار میگیرند( قصیده، رباعی، غزل و…) که از بین آنها نیز میتوانید سبک مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.

این برنامه دارای تنظیماتی برای فونت نیز میباشد که بوسیله آن میتوانید فونت مورد نظرتان را برای برنامه انتخاب کنید وشعرها را هر چه زیباتر ببینید و بخوانید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه قسمت جستجو ان است که بوسیله آن با سرعت بالا میتوانید متن مورد نظر خودتان را جستجو کنید.
اگر از شعر یا متنی خوشتان آمد و نظر شما را به خود جلب کرد براحتی میتوانید آن را به قسمت “علایق” در برنامه اضافه کنید و هر زمان دیگری که خواستید براحتی به آن شعر دسترسی داشته باشید. و یا شاید از قسمتی از شعر یا متن خوشتان بیاید و بخواهید در همان لحظه آن را به دوستان یا اطرافیانتان نشان دهید میتوانید آن را بصورت پیامک یا ایمیل برایشان بفرستید.
پس در نگاهی کوتاه، نمیتوانید از بین شاعران و سبک ها و یا حتی با جستجو مطلب خود را بیابید، فونت آن را تنظیم کنید و اگر شعر بسیار زیبایی است آن را با دیگران بوسیله پیامک و ایمیل به اشتراک بگذارید و یا در قسمت “علایق” ذخیره کنید تا بعدا به سرعت به آن دسترسی داشته باشید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4e7eafa4-4668-442d-9f85-5361849f0818?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این برنامه نویس ایرانی همچنین برنامه هایفرهنگ فارسی به فارسی معین MoinDictionaryوتفسیر قرآن المیزان Tafsir_Al_Mizan و برنامه های مفید دیگری برای سیستم عامل ویندوزفون نیز نوشته اند که هر کدام را جداگانه در این سایت توضیح داده ایم و در آینده نیز برنامه های بیشتری را از ای برنامه نویس معرفی خواهیم کرد. ویژگی های این برنامه که توسط برنامه نویس ذکر شده اند:
– برای اولین بار در بین برنامه های فارسی چنین برنامه ای منتشر شده است
– شامل  مجموعه آثار ۷۱ شاعر فارسی زبان
– جستجو با سرعت بالا
– ارسال با پیامک وایمیل
– افزودن به علایق
– تنظیمات فونت و بزرگی فونت
– پشتیبانی از چرخش صفحه
– و قابلیت های دیگر
– برای نصب به ۲۰۰ مگابایت فضا احتیاج دارید

✔ لینک دانلود برنامه مجموعه اشعار فارسی ویندوزفون، PersianPoems از استور – ویندوزفون ۷٫۵ و ۸ و ۸٫۱ – ۲۷ مگابایتhttp://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/e0618266-bc95-427c-b4e5-2291716541c8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept