خبر: آخرین آپدیت نرم افزار Swarm جدول رده‌بندی را بازمی‌گرداند، بنابراین می توانید با دوستان خود رقابت کنید.

Swarm

Swarm نرم‌افزاری ناب است که با آن می‌توانید ببینید کدام یک از دوستان شما (اگر داشته باشید) به شما نزدیک است تا بتوانید به آسانی برای ملاقات با آنها برنامه ریزی کنید. این نرم افزار به تازگی به روزسانی شده است و ما شاهد بازگشت جدول رده‌بندی در آن هستیم. تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که روحیه‌ای کاملا رقابت‌پذیر داشته باشید؟ اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، آخرین نسخه‌ی منتشرشده از Swarm به طور حتم کاری می کند که استفاده از آن بر روی گوشی‌های ویندوز فون کمی بیشتر سرگرم کننده باشد. با توجه به موضوع جدول رده‌بندی، آماده ایم تا بالاترین نمره ها را به این نرم افزار بدهیم، به ازای هر ورود به نرم افزار Swarm هزینه ای برای شما در پی خواهد داشت. می توانید با وارد کردن دوستان خود پول بیشتری بدست آورید، که باعث می‌شود به عنوان شهردار شناخته شوید و امتیاز خود را افزایش دهید. اگر نسبت به دیگران بهترین باشید و با بالا بودن در جدول رده‌بندی، کار را به پایان ببرید، جایزه خواهید داشت.
علاوه بر جدول رده‌بندی و امکانات جدید دیگر، این نسخه شامل بهبودهای فراوانی در زمینه ثبات نرم‌افزار و از بردن ایرادها است.

دانلود Swarm از فروشگاه ویندوز

Swarm QR

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept