بهترین فایل منیجر های file manager ویندوز فون

فایل منیجر رسمی ویندوزفون 8.1 در ماه خرداد با نام Files منتشر می شود

یکی از اساسی ترین قسمت های گوشی را شاید بتوان فایل منیجر ان دانست که بالاخره کار هر کسی به ان می افتد و در کنار ان میتوان کار های عمده ای را با ان انجام داد. ویندوز فون ۸ از این قابلیت محروم بود، اکنون مایکروسافت به ویندوز فون ۸۱ چنین قابلیتی را اصافه کرد و file manager های مختلفی نیز منتشر شدند و در اینده نیز در ویندوز ۱۰ شما فایل منیجر سیستمی با نام File Explorer با امکانات کامل و عالی خواهید داشت که بطور پیش فرض بر روی گوشی نصب است. اکنون در این مطلب میخواهیم به بهترین بهترین فایل منیجر های file manager ویندوز فون بپردازیم و در ویندوز ارنا انها را برای شما معرفی کنیم.

بهترین فایل منیجر های file manager ویندوز فون

خب تقریبا میتوان گفت فایل منیجر های زیادی نیستند که امکانات کامل را داشته باشند و انهایی که برتر هستند را نیز در سایت معرفی کرده ایم، اصولا این فایل منیجر ها برای شما شاید غریبه نباشند ولی اینکه همه را یکجا ببینید و البته شاید با برخی اشنا نباشید نیز خودش مسئله ای متفاوت است. پس بیایید با هم بررسی کنیم. برای دانلود هم میتوانید بر روی تیتر ابی رنگ اسم فایل منیجر ها کلیک کنید و هم بر روی لینک دانلود که در اخرین قسمت توضیح هر برنامه نوشته میشود.

فایل منیجر File ویندوز فون

این برنامه فایل منیجر رسمی است که مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز فونش منتشر کرده است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2cf59f0c-fa2b-4d27-8c10-8b58cae5c3e7?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

  • قابلیت خواندن و پذیرفتن تمام فایل های ذخیره شده بر روی تلفن و Sd کارت یا کارت حافظه
  • قابلیت جستجو سریع
  • قابلیت اشتراک گذاری آسان یک یا چند فایل
  • قابلیت ساخت پوشه برای مدیریت فایل ها
  • قابلیت کپی، تغییر نام، انتقال یا حذف فایل ها

با “Files” شما میتوانید فایل ها، موسیقی ها، فیلم ها و… خود را براحتی مشاهده کنید، چه برنامه را روی کارت حافظه نصب کنید و چه بر روی دستگاه، بخوبی کار خواهد کرد، ظاهر ساده و بنیادی دارد اما کاربردی است و کار را راه می اندازد. (لینک دانلود)

فایل منیجر Aerize Explorer ویندوز فون

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/75d58cb1-03ee-4918-bc57-839660d5742e?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Aerize Explorer یک فایل منیجر بسیار کاربردی و رایگان برای ویندوزفون است که دارای رابط کاربری ساده و کاربردی و قابلیت های زیادی نیز هست. اگر شما هم دارای گوشی های ویندوزفون بوده باشید می دانید که با ورود ویندوزفون ۸٫۱ مایکروسافت ساخت فایل منیجر را آزاد کرد و به توسعه دهندگان اجازه ساخت چنین برنامه را داد و البته خود مایکروسافت یک فایل منیجر رسمی و کامل را در ماه خرداد معرفی خواهد کرد اما به هر حال فایل منیجر یک برنامه سیستمی و مورد نیاز برای برخی کاربران میباشد که در آن بسادگی میتوان به تمام فایل های شخصی که در گوشی وجود دارند با سرعت بالاتر دسترسی پیدا کرد و اعمالی همچون پاک کردن، انتقال فایل ها، پاک کردن و تغییر نام و… را انجام داد.(لینک دانلود)

فایل منیجر Metro File Manager ویندوز فون

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/44810e40-bb35-40f8-b2de-128fae9defd4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

حرفه ای ترین و سریع ترین در نوع خودش همراه با ویژگی های منحصر به فرد با رابط کاربری متروی خودش که مدیریت فایل ها را در خودش آسان می کند شما می توانید با Metro File Manager به اطلاعات و حافظه گوشی تان دسترسی داشته باشید شما می توانید به ویرایش اطلاعات حدف ، کپی ، انتقال ،اشتراک گذاری فایل های تان و  و هر آنچه که دلتان بخواهد می توانید با آن انجام دهید.(لینک دانلود)

فایل منیجر Pocket File Manager ویندوز فون

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/eeb19b3a-d884-4ed1-a98d-d5d6e6852a55?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این نیز یکی دیگر از بهترین فایل منیجر های file manager ویندوز فون که شاید بتوان گفت تقریبا اولین فایل منیجر است که برای ویندوز فون منتشر شد. از نسخه اولیه که کاملا ابتدایی بود و تا اخرین نسخه اش که قابلیت های خیلی خوبی پیدا کرد و کامل و کاملتر شد. برخی این را بهترین میدانند ولی خب این فایل منیجر پولی است و یک فایل منیجر با یک یا دو ویژگی متفاوت و کوچک شاید چنین ارزشی را ندارد که بر روی این برنامه گذاشته شده و در حال حاضر با مبلغ ۱٫۹۹$ در استور موجود است.(لینک دانلود)

فایل منیجر Folders Pro, Advanced File Manager ویندوز فون

خب شاید برای شما جالب باشد که یکی از بهترین فایل منیجر های file manager ویندوز فون ایرانی است و برنامه نویس ان نیز یک ایرانی است. و البته شاید تنها فایل منیجری که میتوان بر روی ان رمز گذاشت.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c858a261-70d9-4a89-bde9-d87ba62bf255?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برخی ویژگی های فایل منیجر عبارتند از:

  • قابلیت های کلی کپی, کات, حذف و تغییرنام و…
  • کپی یا cut فولدرها
  • پشتیبانی از one drive
  • اشتراک گذاری فایل و فولدر بوسیله بلوتوث و دیگر روش ها
  • رابط کاربری زیبا و مترو و روان
  • باز کردن فایل ها بوسیله برنامه یا بوسیله برنامه های دیگر موجود در گوشی

یک فایل منیجر امن ساده و با رابط کاربری زیبا. شاید بتوان گفت تنها فایل منیجری که میتوان بر روی ان رمز گذاشت. نگران فراموشی رمز نیز نباشید چونکه میتوانید ان را بوسیله اکانت خود باز کنید.(لینک دانلود)

خب این هم از معرفی ۵ فایل منیجر برتر ویندوز فون که نسخه ایرانی ان نیز همانطور که دیدیم با قابلیت قرار دادن رمز بر روی برنامه یک سطح از بقیه بالاتر بود. اگر با فایل منیجر کارهای عادی انجام میدهید میتوان گفت بهترین همان فایل منیجر رسمی مایکروسافت است. اما اگر برایتان کافی نیست خودتان با توجه به ویژگی های هر فایل منیجر میتوانید برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر File Manager های بالا شما را راضی نکرد میتوانید نگاهی نیز به این مطلب بیاندازید:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept