بهترین برنامه های عکاسی و ویرایش عکس ویندوز فون

معرفی و دانلود بهترین برنامه های عکاسی ویندوزفون

خب تعداد بسیاری از کاربران ویندوزفون علاقه ای به عکاسی دارند و بدنبال برنامه های خوب و کاربردی عکاسی میگردند و شاید تعداد زیاد برنامه های عکاسی در ویندوز فون گیج کننده و البته که انتخاب را هم خیلی سخت میکند که کدام یک بهترین برنامه عکاسی برای ویندوزفون است؟

در این مطلب تعدادی از بهترین برنامه های معرفی شده عکاسی برای سیستم عامل ویندوزفون را برای شما در این مطلب گلچین میکنیم هر چند که شما میتوانید تقریبا اکثر برنامه های زیر را خودتان بصورت تکی ببینید و توضیحاتشان را بخوانید و یا با انها کار کنید و بهترین از نظر خودتان را انتخاب کنید. اما در این مطلب بر اساس نظرات کاربران ویندوزفون و بر اساس امتیاز در استور برنامه ها را معرفی میکنیم و البته که نظر شما میتواند متفاوت باشد،

بهترین برنامه های عکاسی و ویرایش عکس ویندوز فون

برنامه فتوشاپ ویندوز فون Adobe Photoshop Express

فتوشاپ اولین برنامه ای ایست که هنگام ویرایش یک عکس به ذهن شما میرسد. اولین برنامه استاندارد برای سیستم کامپیوتر همین فتوشاپ است که اکنون برای ویندوزفون نیز موجود است. البته که نسخه موبایل ان از سیستم ویندوز امکانات کمتری را دارد اما با همان نیز میتوان کارهای بسیار جالبی انجام داد. ابزارها بصورت کلی در ۵ دسته تقسیم شده اند که با انتخاب هر کدام وارد یک ویرایش عکس میشوید که سریعتر میتوانید کار خود را انجام دهید.

Photoshop_express_phone_screens عکس هایی از برنامه فتوشاپ ویندوزفون

افکت های بسیار متفاوتی دارد که البته برخی از انها پولی هستند. برنامه بصورت Unniversall نیز هست یعنی میتوانید ان را بر روی تبلت ویندوزی خود نیز نصب کنید و کارهای خود را بر روی تبلت ادامه دهید.(لینک دانلود)

افکت سیاه و سفید عکس ها با برنامه BLACK

برنامه ویرایش عکس برای افکت سیاه و سفید با برنامه BLACK برای ویندوزفون (1)

برنامه ای که همین اواخر ان را معرفی کردیم و ویژگی های ان را توضیح دادیم. black به شما اجازه میدهد صحنه قدیمی سیاه و سفیدی را به عکس های خود بیاورید و البته به همین سادگی نیست و ویژگی های زیادی دارد که میتواند عکس را هر چه جالبتر کند و یک سیاه و سفید ساده کردن نیست!(لینک دانلود)

برنامه عکاسی Photo Editor

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8e2f9dcb-6db2-48ef-ae5a-01f8a1a878a1?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برنامه ویرایش عکسی که شما میتوانید افکت های مختلف را پیاده کنید و در عین حال قبل و بعد از کار را برای هر چه بهتر شدن عکس را هم نگاه کنید.(لینک دانلود)

برنامه عکاسی Fhotoroom

آخرین آپدیت برنامه فوق العاده ویرایش عکس Fhotoroom کاشی زنده و افکت HDR و... را اضافه کرد

برنامه ای که علاوه بر ویرایش کننده عکس، یک برنامه عکاسی نیز هست و علاوه بر اینها یک قابلیت خوب دیگر نیز دارد. Fhotoroom یک جامعه کاربری دارد که تمام کاربران ان میتوانند عکس های خود را در خود برنامه با اکانت خود به اشتراک بگذارند. با توجه به اینکه این برنامه در اندروید و ای او اس نیز موجود است پس کاربران بسیار زیادی دارد و جامعه کاربرانش نیز بالاست و طرفداران عکاسی زیادی هستند که عکس های خود را به اشتراک میگذارند و شما نیز میتوانید یکی از انها باشید.(لینک دانلود)

برنامه عکاسی Camera360

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/bcd55594-64d6-4ea9-8410-71c254616b34?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

یک برنامه عکاسی جالب که میتوانید جای برنامه عکاسی گوشی از ان استفاده کنید. این برنامه ابتدا شما را به ۶ حالت مختلف (Auto, Portrait, Scenery, Food, Night and Microspur) معرفی میکند و هزاران افکت مختلف را میتوانید انتخاب کنید و تغییرات را ببینید، قبل از انکه دکمه شاتر دوربین را فشار دهید.

اگر بخواهیم کمی از ویؤگی های این برنامه بگوییم. Camera 360 بیش از ۱۲۰ فریم فیلم جالب برای عکس های شما دارد و حالت های مختلف از جمله HDR, Lomography, Autumn, Black & White, Retro و … را میتواند بر روی عکس های شما پیاده کند.(لینک دانلود)

برنامه عکاسی محبوب ویندوزفون شما کدام است؟

اینها برنامه های محبوب و پرطرفدار و البته حرفه ای بودند که معرفی کردیم و البته که تعداد بسیار زیادی از برنامه های دیگر هستند که مورد استفاده شما هستند و کاربردی نیز میباشند. میتوانید برنامه های زیر که در سایت ویندوزفون پرو معرفی شده اند را هم یک نگاهی بیاندازید. لیستی از برنامه های متفاوت عکاسی که میتوانند نود و نه درصد نیاز های شما را در عکاسی برطرف کنند.

بدون نظر
  1. محمد علی کاربر می گوید

    سلام

    خوبید ؟

    میگم بهترین برنامه ی عکاسی توی ویندوزفون چیه ؟

    قبلا نوکیا کمرا بود اما الان شده لومیا کمرا و بعضی چیزاش بد شده

    میخواستم بدونم بهترین برنامه دوربین ویندوزفون رو کدوم میدونید شما ؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept