برنامه Xender ویندوز فون اول آپدیت رفع باگ خود را دریافت کرد

برنامه انتقال فایل Xender برای ویندوز فون منتشر شد

هفته پیش برنامه انتقال فایل محبوب Xender برای ویندوز فون منتشر شد و در استور قرار گرفت و اکنون اولین آپدیت این برنامه منتشر شد و در این آپدیت باگ ها و مشکلاتش که از عرضه تا به کنون مشاهده شده را برطرف کرده است.

اکنون برنامه به نسخه ۱٫۱٫۰٫۰ رفت و در لیست تغییرات آن میتوان تغییراتی همچون رفع مشکل پخش slow video و رفع مشکل عدم نمایش عکس بندانگشتی عکس ها را مشاهده کرد. همچنین مشکل باز کردن برنامه Xender ویندوز فون برای انتقال عکس که در نهایت باعث خروج ناگهانی از برنامه میشد نیز رفع شده است. این برنامه برای ویندوز ۱۰ موبایل نیز هست.

4 نظرات
  1. mohammad کاربر می گوید

    پس چزا تو استور نیست؟؟؟؟

    1. mohammad کاربر می گوید

      لینکشو زدم اومد .ولی همه می گن خیلی چرته کاش زاپیا بیاد

  2. مسعود کاربر می گوید

    ویندوز ۱۰ برای ۵۳۵ هم میاد ؟ کلا ویندوز ۱۰ کی میاد؟

  3. ebrahim کاربر می گوید

    من حدودا چند ۲هفته پیش اشتباهی گوشیمو ریست کردم و همش رفت به تنظیمات کارخانه…و هر چی اطلاعات داشتم از نرم افزار تا غیره پاک شد..اما وقتی خواستم برم تو استور ..تا نرم افزار دانلود کنم دیدم که اصلا اجازه نمیده و اخطار ورود به استور نشون میده…….حالا دوستان ،همگی راهنماییم کنید چرا من نمیتونم دانلود کنم عین قبل؟؟؟؟حساب ماکروسافت من کاملا فعاله….

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept