برنامه Shazam ویندوز فون آپدیت جدیدی را دریافت کرد

Shazam برای ویندوز فون با طراحی جدید و ... اپدیت بزرگی دریافت کرد

بعد از مشکلاتی که در چند هفته قبل بعد از بروزرسانی که Shazam ویندوز فون دریافت کرده بود به وجود آمده بود تیم Shazam آپدیت جدیدی را عرضه کردند که علاوه بر رفع مشکلات قبلی ویژگی های جدیدی هم دریافت کرد. با ویندوزفون پرو همراه باشید.

برنامه shazam برای ویندوزفون یک برنامه پیدا کردن موسیقی است که میتواند در پیدا کردن و یافتن مشخصات اهنگ های مورد علاقه شما خیلی کاربردی باشد. البته که این ویژگی در ویندوزفون ۸٫۱ بصورت پیشفرض نیز وجود دارد . (شما می توانید در این لینک با برنامه shazam کاملا آشنا شوید)

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/42c8452c-ef33-4441-99a1-1678699bc3a3?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ویژگی های Shazam ویندوز فون نسخه ۴٫۰٫۱٫۱

  • می توانید برنامه را روی کارت SD نصب کنید.
  • حل مسئله گم شدن shazam بعد از آخرین به روزرسانی
  • رفع اشکالات جزئی

همچنین مدیر تیم shazam در بیانه ای اعلام کرده است :

ما شکایت هایی از سوی کاربرانمان مبنی بر کار نکردن برنامه دریافت کردیم که بلافاصله تیم shazam بر روی این مسئله کار کردن و آن را رفع کردند همچنین از بازخورد کاربران خود که از ما خواسته بودند که نصب و راه اندازی برنامه نیز به کارت SD اضافه شود که ما آن را  در آپدیت جدید اضافه کردیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept