برنامه ۶tag ویندوزفون با ظاهری جدید و متناسب با ویندوز ۱۰ موبایل برورسانی شد

برنامه 6tag ویندوزفون با ظاهری جدید و متناسب با ویندوز 10  موبایل برورسانی شد

حتما در دنیای پر فراز و نشیب تکنولوژی و تلفن همراه گذرتان به اینستاگرام افتاده است. این برنامه در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو های شما می باشد. متاسفانه در سیستم عامل ویندوزفون بیش از یکسال است که این برنامه آپدیتی دریافت نکرده و با امکانات ناقص در استور قرار دارد. اما خوشبختانه برنامه ای غیر رسمی با نام ۶tag در استور ویندوزفون موجود است که امکاناتی بیشتر از نسخه رسمی اینستاگرام را در اختیار کاربر قرار می دهد. امکاناتی نظیر ذخیره تصاویر و ویرایش بهتر در موقع آپلود می تواند به شما کمک بزرگی کند. در آپدیت های اخیر این برنامه نیز ویژگی آپلود ویدئو و قرار دادن لینک در پست ها محبوبیت آن را افزایش داده است.

امروز برنامه ۶tag به نسخه ۵٫۵٫۰٫۰ بروز شد. در اولین ورود به برنامه تغییرات را مشاهده می کنید. دکمه ها و آیکون های جدید آنها حس بهتری در کار ایجاد کرده اند. همچنین اگر آیکون دوربین را به مدت طولانی لمس کنید بطور مستقیم به گالری منقل می شوید و میتوان سرعت انتخاب فایل را با این قابلیت افزایش داد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/36c0c49b-a82b-4d4d-91ea-a100a8482c74?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ویژگی های جدید برنامه ۶tag  ویندوزفون :

  • ظاهر جدید و متناسب با ویندوز ۱۰ موبایل
  • قابلیت جستجو بر اساس مکان جغرافیایی
  • امکان آپلود عکس با کیفیت ۲۰۴۸*۲۰۴۸
  • آپشنی برای نشان دادن پست ها بصورت جدول و لیست

اگر بخواهیم توضیحاتی در موردد ویژگی های منحصر به فرد این برنامه که در استور ویندوزفون نوشته بیان کنیم باید بگوییم میتوانیم به این موارد اشاره کنیم : آپلود ویدیو از گوشی – شکلک هشتکها – آپلود شدن عکسها در حالت HD!تصاویر شما دقیق تر خواهد بود و از تاری کمتری نسبت به اینستاگرام بتا برخوردار خواهد بود – چند اکانتی بودن برنامه. حجم دانلود این نرم افزار ۸ مگابایت است. نظرات خود را در مورد این بروزرسانی ها با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept