دانلود برنامه کلاینت یوتیوب برای ویندوزفون به نام Tubecast

دانلود برنامه کلاینت یوتیوب برای ویندوزفون به نام Tubecast

بدنبال یک برنامه کلاینت یوتیوب برای گوشی ویندوزفونی خود میگردید؟ خب شما میتوانید برنامه های بسیار خوبی از جمله Metrotube و mytube که در استور هستند و قابلیت های بسیار عالی و کاربردی دارند را امتحان کنید. یکی دیگر از برنامه های قوی و کاربردی که در استور نیز رتبه خوبی گرفته است Tubecast است که میتواند توجه شما را به خود جلب کند.

Tubecast یک برنامه کلاینت یوتیوب برای ویندوزفون است که نه تنها به شما اجازه  میدهد تا ویدیو های سایت یوتیوب را مشاهده کنید، بلکه میتوانید بوسیله ان وارد اکانت خود شوید، ویدیوها را به صفحه اصلی پین کنید، نظر بگذارید و به ویدیو ها رتبه دهید و یا ویدیو های خود را بوسیله نمایشگر های دیگر همچون دستگاه های UPNP/DLNA پخش کنید.

دانلود برنامه کلاینت یوتیوب برای ویندوزفون به نام Tubecast

رابط کاربری این برنامه کلاینت یوتیوب بسیار ساده است و بر اساس دو بخش کلی است که اولی برای پروفایل شخصی شما و دیگری ویدیو های پیشنهادی است. در قسمت تنظیمات برنامه میتوانید رنگ برنامه، زبان، فعال کردن کاشی شفاف، پخش اتوماتیک و… را فعال یا غیرفعال کنید و تغییر دهید.

یک کلاینت کاربردی وخوب برای سایت اشتراک ویدیو یوتیوب که میتوانید با ان اغلب فعالیت های خود را با این سایت انجام دهید. برنامه در دو نسخه پولی و رایگان است. در نسخه پولی قابلیت های بیشتری حین پخش بر روی دستگاه های UPNP/DLNA و… از جمله دانلود و یا تغییر صدا و کیفیت را به شما میدهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept