برنامه فلش Flashlight XT برای ویندوزفون

 

برنامه فلش Flashlight XT برای ویندوزفون

یکی از قابلیت هایی که توسط برنامه های جانبی به گوشی ها اضافه میشود، استفاده از فلش گوشی است. روشن کردن فلش و البته روشن نگه داشتن ان یک منبع نور قوی را به ما میدهد که در تاریکی و یا موارد دیگر کاربرد زیادی خواهد داشت. اکنون برای استفاده از فلش گوشی ویندوز فون با Flashlight XT اشنا میشویم.

برنامه فلش Flashlight XT برای ویندوزفون

ویژگی برنامه Flashlight XT :

  • رابط کاربری بسیار ساده
  • توانایی انتخاب رنگ اسکرین فلاش
  • دارای اسکرین فلاش
  • و …

اگر بخواهیم در مورد برنامه Flashlight XT توضیحی دهیم می توانیم به توضیح استور ویندوزفون بپردازیم .هنگامی که برنامه Flashlight XT را باز می کنیم با یک ایکون مربعی شکل مواجه می شویم که با تب کردن بر روی ان فلاش گوشی روشن می شود بعد برای استفاده از نور صفحه می بایست صفحه را به راست و یا چپ اسکرول کرد بعد یبا دابل تب کردن برروی ان می توان صفحه را روشن کرد بعد در قسمت تنظیمات میتوان رنگ بندی این صفحه را تنظیم کرد .

برنامه Flashlight XT دارای حجمی برابر یک مگابایت در استور ویندوزفون می باشد. پس برای امتحان هم که شده توصیه می کنم آن را از دست ندهید.نظرات خود را در مورد برنامه Flashlight XT با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept