ایکس باکس موزیک ویندوزفون سومین اپدیت خودش در این ماه را دریافت کرد

Xbox Music ویندوزفون کاشی زنده Live Tile را در اپدیت بزرگی دریافت کرد

ایکس باکس موزیک ویندوزفون سومین اپدیت خود را در این ماه دریافت کرد و سه باره! اپدیت شد. اگر یادتان باشد دفعه قبل اپدیتی برای این برنامه منتشر شده بود که برخی کاربران را با خروج ناگهانی از برنامه مواجه کرده بود و تیم ایکس باکس دوباره این برنامه را پس از مدت کوتاهی اپدیت کرد و این بار نیز بر اساس قولی که داده بودند اپدیتی برای این برنامه منتشر کردند.

بر اساس استور ویندوزفون و اگر شما به صفحه ایکس باکس موزیک بروید نسخه ۲٫۶٫۳۴۷٫۰ را مشاهده خواهید کرد که لیست تغییراتی از این اپدیت ذکرنشده و همان جمله همیشگی “رفع برخی مشکلات و بهبود کلی برنامه” را مشاهده میکنید. اما اگر به صفحه اختصاصی ایکس باکس موزیک به عنوان “صدای کاربر Xbox Music UserVoiceبروید تغییرات بصورت کامل و دقیق اورده میشوند.

براساس جزئیاتی که منتشر شده در این اپدیت برخی باگ های اعصاب خورد کن در این اپدیت برطرف شده اند. شما اگر باگی را داشتید و برطرف شده برای ما بگویید.

این اپدیت را دریافت کنید و از موسیقی های خود لذت ببرید. اگرچه با این اپدیت برنامه موزیک تغییر بزرگی را دریافت نکرده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept