اپدیت نقشه افلاین برای ویندوز فون برای برخی کشورها منتشر شد (فعلا کشور ایران اپدیت نشده)

نقشه افلاین برای ویندوز فون برای برخی کشورها اپدیت شد (فعلا کشور ایران اپدیت نشده)

اگر شما از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده میکنید و گزینه “نقشه ها” یکی از موارد کاربردی برای شماست، شاید بهتر باشه که این برنامه رو از جهت وجود اپدیت بررسی کنید. کاربرانی وجود اپدیت را گزارش دادند و ما این قضیه را برای ایالت متحده تایید میکنیم، اپدیت برای مناطق مختلف و کشورهای دیگر نیز منتشر شده است ولی در مورد نقشه ایران اپدیتی برای من وجود نداشت, بهر حال شما نیز میتوانید امتحان کنید.

میتوان تایید کرد که این اپدیت برای کشورها یا شهر های New York, Connecticut, Massachusetts و California منتشر شده و نقشه های جدیدی وجود دارد. دقت داشته باشید که این اپدیت برنامه HERE نیست بلکه محتوای دیتا داخل برنامه اپدیت شده است.

نقشه افلاین برای ویندوز فون در برنامه هایی مثل HERE و “نقشه ها” و… در گوشی استفاده میشوند تا بدون اینکه حجم اینترنتی از دست بدهید یا اینکه به اینترنت وصل باشید بتوانید براحتی از نقشه ها استفاده کنید.

اپدیت نقشه افلاین برای ویندوز فون

  • وارد تنظیمات شوید.
  • صفحه را به سمت دیگر بکشید تا وارد برگه “برنامه ها Application” شوید.
  • صفحه را به بالا ببرید تا به گزینه “نقشه ها Maps” برسید.
  • گزینه بررسی وجود اپدیت یا Check for update را بزنید.

به جای مسیر بالا نیز گاهی وقتا که برنامه نقشه یا here را باز میکنید هشداری مبنی بر اینکه اپدیت وجود دارد به شما داده میشود. و یا اینکه از برنامه here یا نقشه ها میتوانید به قسمت تنظیمات بروید و انجا بررسی وجود اپدیت یا Check for update را بزنید.

اگر اپدیت برای شما موجود بود که ان را براحتی دانلود و نصب کنید.

جزئیات این اپدیت هنوز رسما منتشر نشده ولی نام جدید خیابان ها،  اصلاح بهتر نقشه و… را میتوان در ان مشاهده کرد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept