نسخه آزمایشی برنامه واتساپ ویندوز فون میتواند اهنگ را ذخیره کند

تماس صوتی Whatsapp ویندوز فون به نسخه بتا این برنامه اضافه شد

برنامه واتساپ یکی از نرم افزار های محبوب چت در جهان است و در پلتفرم های مختلف قرار دارد و ویندوز فون نیز استثنا نیست. اما واتساپ ویندوز فون برنامه دارای دو نسخه است یکی نسخه اصلی که تمام کاربران با آنها دسترسی دارند و دیگری نسخه ازمایشی آن که برای همه در دسترس نیست.

در نسخه آزمایشی به نوعی قابلیت ها و ویژگی هایی که در نسخه اصلی قرار است منتشر شوند، ابتدا به نسخه آزمایشی می آیند تا امتحان خود را پس دهند و اگر مشکل و باگی نبود سپس ان را برای نسخه اصلی منتشر کنند. و به گونه ای میتوان گفت که نسخه بتا واتساپ به نوعی امتحانی است برای نسخه اصلی.

نسخه آزمایشی برنامه واتساپ ویندوز فون میتواند اهنگ را ذخیره کند

در گزارشی که جدیدا در توییتر منتشر شد اکنون برنامه واتساپ میتواند صدا و آهنگ ها را خودش در گوشی ذخیره کند و قبلا این قابلیت نبود چون فقط میشد به صدا گوش داد ولی اکنون کاربران میتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

البته در پوشه ای غیرمعمول ذخیره میشوند. در پوشه “عکس ها>واتساپ Photos>Whatsapp” ذخیره میشوند و بوسیله فایل منیجر های ویندوز فون میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید و انها را حذف یا کپی و… را انجام دهید.

درپایان نیز دقت داشته باشید که براحتی نمیتوان در نسخه ازمایشی ثبت نام کرد و به گونه ای برای کاربران عادی غیرممکن است و قابلیت هایی که در نسخه ازمایشی منتشر میشوند صرفا خبر این را میدهند که شاید در نسخه اصلی بزودی منتشر شوند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept