عکس های Cinemagraph در One Drive ذخیره خواهند شد توسط مایکروسافت

عکس های Cinemagraph در One Drive ذخیره خواهند شد توسط مایکروسافت

افرادی که لومیا دارن و از برنامه Cinemagraph استفاده میکنند، باید اماده باشند چون برخی تغییرات در اشتراک گذاری و ذخیره عکس های این برنامه در اینده صورت میگیرد. مایکروسافت این خبر را منتشر کرد که از شروع ماه January ذخیره انلاین عکس های برنامه Cinemagraph از سایت نوکیا به One Drive مایکروسافت منتقل میشود. پس یعنی عکس های Cinemagraph در One Drive ذخیره خواهند شد.

شما باید بدونید که این برنامه عکس های مختلفی رو توسط دوربین گوشی می اندازد و بعدا میتوان انها را ویرایش کرد و تقریبا عکس های رفته شده را بصورت یک عکس متحرک در می اورد چیزی شبیه عکسهای GIF.

مایکروسافت میگوید:

” تمام عکس هایی که اکنون توسط برنامه Lumia Cinemagraph در گوشی شما ذخیره شده دقیقا بر روی گوشی شما ذخیره خواهد ماند. اما اگر برنامه را در حالت اشتراک گذاری جدید بگذارید تمام عکس هایی که بر روی سایت nokia.com داشتید پاک میشوند. پس به همه پیشنهاد میدهیم که از تمام عکس های خود یک کپی دانلود کند و میتوانند دوباره ان را در فضای جدید به اشتراک بگذارند.”

مایکروسافت همچنان نشان داد که برنامه Cinemagraph در اینده میتواند عکس ها در مستقیما در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و… ذخیره کند. این برنامه مورد علاقه شماست؟تغییرات را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept