دانلود برنامه مدیریت الارم گوشی ویندوزفون با Realarm

دانلود برنامه مدیریت الارم گوشی ویندوزفون با Realarm

Realarm یک برنامه مدیریت الارم یا همان زنگ هشدار است که ما برای بیدار شدن و… ان را فعال میکنیم. Realarm یک برنامه روان و بسیار ساده است که قابلیت های جالبی از جمله: دستورهای گفتاری – زنگ دوباره – زنگ های جایگزین برای انتخاب و دارای کاشی زنده است که میتواند جایگزین خوبی قسمت زنگ گوشی باشد.

Realarm دارای یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند است و با افکت هایی که دارد ان را جذاب میسازد. وقتی وارد منوی اصلی برنامه میشوید تمام زنگ هایی که گذاشته اید را مشاهده خواهید گرد. در نوار پایینی گزینه ای وجود دارد به نام quick alarm که میتوانید با ان به سرعت زنگ هشداری یا الارمی را فعال کنید و بر روی گوشی خود قرار دهید.

علاوه بر اینها گزینه ای به نام agenda وجود دارد که فرمی از نشان دادن ساعت است. در عکس زیر دایره ها را میبینید؟همان فرم agenda هستند که میتوانید زنگ های خود را در این حالت نیز فعال کنید و در همین حالت نیز انها را مشاهده کنید.

دانلود برنامه مدیریت الارم گوشی ویندوزفون با Realarm

برنامه مدیریت الارم Realarm دارای ۳۹ اهنگ پیشفرض برای انتخاب زنگ هشدار است که میتوانید از هر کدام انها استفاده کنید و متاسفانه دسترسی به اهنگ های گوشی و یا اهنگ های خودتان وجود ندارد و مجبورید از همین ۳۹ اهنگ یکی را انتخاب کنید.

قابلیت دستور های صدایی Voice command برنامه این اجازه را به شما میدهد که با استفاده از voice command خود ویندوزفون زنگ ها یا الارم های خود را بسیار سریع و صرفا با گفتن ان تنظیم کنید. قابلیت کاشی زنده نیز میتواند مجموعه تمام زنگ های شما را در یک کاشی و یا تنها یک زنگ و اخرین زنگ را نشان دهد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept