دانلود بازی عکس العملی مکعب ویندوزفون یک بازی چندنفره و هیجانی

دانلود بازی عکس العملی مکعب ویندوزفون یک بازی چندنفره و هیجانی

بازی عکس العملی مکعب یک بازی دونفره الی چهارنفره است که برای سرگرم کردن شما میتواند وقت زیادی را بگیرد. این بازی به این شکل است که دارای تعداد زیادی از بازی های کوچک است که شما تعدادی از انها را انتخاب میکنید و سپس بازی را شروع میکنید.

بازی هایی که انتخاب کرده اید به ترتیب می ایند و شما و دوستتان باید بر اساس چیزی که بازی از شما میخواهد عمل کنید. تنها چیزی که بازی از شما میخواهد این است که در زمان معینی به قسمت خودتان ضربه بزنید. بازی در وسط صفحه نمایش انجام میشود و دو قسمت بالا و پایین صفحه خالی میماند که برای دو بازیکن قرار گرفته شده است و هر دو باید در این قسمت که برای خودشان است ضربه بزنند. خب کی ضربه بزنیم؟ بسته به هر مرحله یا مسابقه ای که در ان باشید متغیر است. بطور مثال در یک مرحله میگه تا دایره رو دیدین ضربه بزنید. هر کسی زودتر ضربه بزنه امتیاز برای اون ثبت میشه و در پایان امتیازاتی که در بازی ها کسب شده اند با هم جمع میشن و برنده مشخص میشود.

دانلود بازی عکس العملی مکعب ویندوزفون یک بازی چندنفره و هیجانی

توضیحات برنامه نویس در استور:

” همیشه در میان اعضای خانواده‌ی خود به دنبال سرگرمی جذاب و هیجان انگیز می‌گردید. هم اکنون مکعب در اختیار شما است. بازی بسیار زیبا به همراه بازی‌های مختلف، صفحه‌ی زیبا، طراحی حرفه‌ای.
در بروزرسانی بعدی برنامه تعداد بازی‌های برنامه بسیار بیش‌تر از قبل می‌گردد. “

این بازی در استور رایگان است اما بعد از دانلود نیاز به فعالسازی ان دارید که باید با پرداخت مبلغی ان کد فعالسازی را دریافت کنید و ان را در بازی وارد کنید. توضیحات بررنامه نویس ” در صورت فعال‌سازی برنامه، قادر به استفاده از بازی‌های جدید می‌باشید. در صورتی که به برنامه توجه کرده باشید، این بازی به قصد دونفره بازی کردن است و بیش تر هیجان بازی در بازی دونفره است. در حالت تریال، شما فقط دو بار می‌توانید بازی دونفره انجام دهید.”

کد فعالسازی را نیز ذخیره کنید تا اگر بازی پاک شد دیگر نیازی به دریافت کد فعالسازی دوباره و پرداخت پولی دوباره نباشید.

1 نظر
  1. محمد علیخانی کاربر می گوید

    این بازی یک بازی کاملا کپی شده از نمونه خارجی به نام بازخورد چند نفره است
    افتضاح

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept