برنامه OneClip ویندوز فون برای انتقال فایل بین انواع دستگاه ها و پلتفرم ها

برنامه OneClip ویندوز فون برای انتقال فایل بین انواع دستگاه ها و پلتفرم ها

مایکروسافت در حال ازمودن برنامه ی جدیدی به نام OneClip است که میتواند مشابه برنامه معروف kopy برای ویندوز و ویندوز فون کار کند. برنامه OneClip ویندوز فون به شما اجازه میدهد تا عکس و نوشته و… را بین گوشی و کامپیوتر خود منتقل کنید.

برنامه OneClip قرار است برای همه پلتفرم ها باشد و تخصصی ویندوز نخواهد بود و سیستم عامل های دیگر نیز ان را خواهند داشت. بمحض منتشر شدن این برنامه عکس ها و توضیحات ان داده خواهد شد اما فعلا برنامه در مرحله ازمایشی است و در گروه های داخلی مایکروسافت در حال ازمایش است. میتوانید عکس های جالبی از این برنامه بر روی ویندوز فون را در زیر مشاهده کنید.

برنامه OneClip ویندوز فون برای انتقال فایل بین انواع دستگاه ها و پلتفرم ها

این برنامه بر روی ویندوز فون یک قابلیت منحصر بفرد دارد که بر روی دیگر سیستم عامل ها نیست و OncClip Camera نام دارد که اجازه میدهد تا ان را بر روی صفحه اصلی ذخیره پین کنید. سپس به سرعت میتوانید ان را باز کنید و عکسی تهیه کنید و عکس تهیه شده بسرعت بر روی OneClip ذخیره میشود. OneDrive بعنوان هاست میانجی در این برنامه است.

طراحی برنامه بشدت شبیه طراحی کلی ویندوز ۱۰ است و نوشته ها بزرگ و واضح همچون ویندوز هستند و برخلاف اندروید. متاسفانه اسکرین شاتها بصورت اتوماتیک در این برنامه ذخیره نمیشوند چون در ویندوز اجازه داده نمیشود که برنامه ای در پس زمینه اجرا شود. این برنامه تحت منتشرکننده ای به نام Internal Beta در استور قرار دارد اما همه کاربران میتوانند ان را دانلود کنند ولی همه نمیتوانند از ان استفاده کنند!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept