برنامه: ۵ نرم‌افزار جدید و برتر هفته برای Windows Phone

خب عاشقان گوشی‌های لومیا، تابستان تمام شده و حالا در پاییز هستیم. می دانیم که شما آماده هستید که شال‌های پشمی‌تان را بیرون آورده و از هوایی که قرار است خنک‌تر شود لذت ببرید، اما قبل‌از اینکار، نگاهی به ۵ نرم‌افزار جدید Windows Phone بیندازید که ممکن است به‌اندازه یک لیوان شربت برای‌تان لذت‌بخش باشد. نگاهی به این ۵ نرم‌افزار برتر بیندازید و بااستفاده از سامانه رای‌گیری که در انتهای این بخش آمده است به ما اعلام کنید که بنظر شما کدام نرم‌افزار می‌تواند بهترین نرم‌افزار هفته باشد.

Car2Go

  • این نرم‌افزار چیست : یک سرویس اشتراک خودرو برای سفرهای یک‌طرفه
  • چرا ما دوستش داریم : این نرم‌افزار برای افرادی که نمی خواهند با قراردادهای استیجاری، خودشان را خسته کنند و فقط نیاز به یک خودرو برای مسافرت یکطرفه‌شان دارند، جایگزین مناسبی است. با خرید یک کارت عضویت، می توانید یک خودرو در آن شهر انتخاب کنید، تا مقصدتان رانندگی کنید، و زمانی که کارتان با آن تمام شد، خودرو را درجایی پارک کنید. هم خودتان می‌توانید خودرویی رزرو کنید و هم نرم‌افزار می تواند خودروهایی که در اطراف‌تان است را پیدا کند. استفاده از این نرم‌افزار در ۲۹ شهر اروپا و امریکای شمالی مقدور است.
  • این نرم‌افزار مناسب چه‌کسانی است : افرادی که از وسائل حمل و نقل عمومی خسته شده‌اند.

Car2go

Total Commander

  • این نرم‌افزار چیست : یک نرم‌افزار مدیریت فایل بسیارمحبوب است.
  • چرا ما دوستش داریم : پس از گذشت یک‌سال از آزمایش بتا، نرم‌افزار مدیریت فایل Total Commander از اکنون برای گوشی‌های Windows Phoneتان آماده می‌باشد. این نرم‌افزار، تمامی وظایف معمول در مدیریت فایل، از قبیل توانایی ایجاد، تغییرنام و انتقال به‌همراه تمامی زیرپوشه ها، فشرده‌سازی و عدم فشرده‌سازی، جستجو و نشانه‌گذاری را کنترل می‌کند. اما این همه توانایی‌های آن نیست – نرم‌افزار Total Commander با توانایی‌هایی مانند FTP Client ، ارتباط LAN ، توانایی ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage) و ارسال فایل بطور مستقیم با WiFi عرضه می‌شود.
  • این نرم‌افزار مناسب چه‌کسانی است : برای همه افرادی که برای مدیریت فایل‌های‌شان از بیش‌از یک نرم‌افزار استفاده می‌کنند.

Total Commander

Steam Live

  • این نرم‌افزار چیست : یک نرم‌افزار Steam Client (نرم‌افزاری که برای بازی با برخی بازیها باید روی سیستم‌تان نصب باشد) خوب است.
  • چرا ما دوستش داریم : اگر شما از توزیع‌کننده بازی‌های دیجیتالی Steam استفاده می‌کنید و از طرفداران Windows Phone نیز هستید، نام این نرم‌افزار دربالای قسمت اطلاعات پروفایل‌تان قرار خواهد گرفت. این نرم‌افزار به‌تازگی دچار بروزرسانی‌های عظیمی شده که شامل هزاران شکل از ارتقائات و ویژگی‌های جدید می‌باشد. چه ویژگی‌هایی ؟ مثلا طراحی دستی Live Tiles برای بازیها و سایر اطلاعات‌تان، اخبار Steam ، وضعیت Steam و سایر ویژگی‌ها اشاره کرد. استفاده از حافظه نیز موردارتقاء قرار گرفته است، بنابراین هیچگونه توقفی نیز رخ نخواهد داد.
  • این نرم‌افزار مناسب چه‌کسانی است : بازی‌خورهای Steam
  • Steam Live

Drink O’Band

  • این نرم‌افزار چیست : نرم‌افزاری که به شما کمک می‌کند تا به میزان کافی آب بنوشید.
  • چرا ما دوستش داریم : این نرم‌افزار به شما یادآوری می‌کند که آب بیشتری درطول روز بنوشید. همانطور که از نام این نرم‌افزار می‌توانید حدس بزنید، این نرم‌افزار برای سهولت و سرعت در به‌یادآوری آب نوشیدن شما، از دستبندهای Microsoft استفاده می‌کند. اگر دستبند مایکروسافت ندارید، می‌توانید این نرم‌افزارهای یادآور (Reminder) را روی موبایل‌تان داشته باشید. این نرم‌افزار هنوز در مرحله آزمایشات بتا می‌باشد، اما رایگان است و می‌تواند به شما درحل مشکل کم آب نوشیدن‌تان کمک کند.
  • این نرم‌افزار مناسب چه‌کسانی است : برای هرکسی که زمان درست نوشیدن آب را فراموش می‌کند.

Drink OBand

 

Foundbite

  • این نرم‌افزار چیست : یک نرم‌افزار شبکه‌های اجتماعی که از صدا استفاده می‌کند.
  • چرا ما دوستش داریم : این نرم‌افزار، نرم‌افزاری جالب با روش استفاده‌ای منحصربفرد است، که به شما اجازه میدهد “دنیا را توسط صدا بگردید”. این نرم‌افزار با موتورجستجوی PinPoint (یک موتورجستجو محصول شرکت مایکروسافت که قابلیت جستجوی آنلاین نرم‌افزارها و خدمات مختلف را دارد) توام شده است، یک بازی حدس مکان جغرافیایی جالب که در آن، شما براساس صدا و تصویر حدس می‌زنید که شخصی که نرم‌افزار Foundbite را آپلود کرده متعلق به کجاست. علاوه بر استفاده از PinPoint ، نسخه بروزرسانی‌شده جدید Foundbite شامل رابط کاربری جدید و امروزی‌تری می‌باشد.
  • این نرم‌افزار مناسب چه‌کسانی است : هرکسی که مشتاق به استفاده از یک شبکه اجتماعی جالب است.

Foundbite

 

از انتخاب‌های این هفته راضی بودید؟ نظرات‌تان را در زیر این مطلب کامنت کنید و فراموش نکنید که به نرم‌افزارهای برترتان رای بدهید.

[total-poll id=842]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept