دانلود برنامه ویرایش عکس Afterlight ویندوزفون پرش از iOS به ویندوزفون

برنامه ویرایش عکس Afterlight بعد از iOS به ویندوزفون امد

بدنبال برنامه ویرایش عکس میگردید؟ اکنون Afterlight برای ویندوزفون منتشر شد و میتوانید این محصول را امتحان کنید. یک برنامه ویرایش عکس بسیار محبوب که در اندروید و ای او اس موجود بود و بعد از پرشی برای ویندوزفون نیز منتشر شد و اکنون برای پلتفرم محبوب ما نیز موجود است.

در اینجا برخی ویژگی های شاخص برنامه مینویسیم:

  • ۸ ابزار ویرایش
  • ۵۷ افکت مختلف
  • ۶۶ حالت عکاسی
  • قابلیت برش و انتقال قسمتی از عکس
  • قاب های زیاد و متنوع

برنامه ویرایش عکس Afterlight را دانلود کنید و در ان ۸ ابزار اختصاصی برای اینکه عکس هایتان را خاص کنید، ببینید. البته میتوانید ۱۴ افکت تصویری محبوب در اینستاگرام و همچنین ۱۶ افکت را در یک بسته فصلی در برنامه نیز ببینید. ۶۶ حالت مختلف عکاسی نیز به شما کمک میکند تا عکس خودتان را هر چه خاص تر کنید و صحنه هایی منحصر بفرد بسازید.

با Afterlight همچنین میتوانید قسمتی از عکس را با ابزار های مختلف برش Crop دهید و در هر قسمتی که خواستید ان را قرار دهید. شما همچنین میتوانید قابلیت هایی همچون برگرداندن و چرخش را بر روی عکس خود پیاده کنید.

برنامه ویرایش عکس Afterlight بعد از iOS به ویندوزفون امد

همچنین قابلیت های خاصی همچون قرار دادن نوشته و عدد هم بر روی عکس ها وجود دارد. Afterlight با اکانت اینستاگرام شما میتواند هماهنگ شود و عکس های خود در اینستاگرام را با برنامه ویرایش عکس Afterlight لایک کنید و یا نظر بگذارید. البته برای اینکار دقت کنید که به عکس های خود تگ #Afterlight را بدهید و در اینستاگرام @afterlightapp را فالو Follow کنید تا عکس هایتان در برنامه Afterlight باز شود. اکانت این برنامه دارای ۱۹۷,۰۰۰ دنبال کننده است که شما وارد یک دنیای بزرگ نیز میشوید.

برنامه ویرایش عکس Afterlight یک برنامه پولی با قیمت ۰٫۹۹$ در استور ویندوزفون موجود است که میتوانید با گیفت کارت براحتی ان را خریداری کنید و البته نسخه ازمایشی نیز برای امتحان برنامه موجود دارد.

برای خرید گیفت کارت ویندوزفون کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept