برنامه محسن چاووشی برای ویندوز فون برای دانلود اهنگ و البوم هایش

برنامه محسن چاووشی برای ویندوز فون برای دانلود اهنگ و البوم هایش

برنامه محسن چاووشی برای ویندوز فون برخلاف انتظار شما یک بیوگرافی یا یک زندگینامه از یک فرد نیست بلکه برای دانلود اهنگ و البوم هایش است که براحتی میتوانید به متن و موسیقی ها دسترسی داشته باشید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9af21d6a-d2f0-4f65-b7d0-ef28a554145b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

توضیحات استور:

“برنامه “محسن چاوشی” اولین برنامه اختصاصی خوانندگان در استور ویندوز فون می باشد. از طریق این برنامه شما می توانید متن تمامی آلبوم ها و تک آهنگ های محسن چاوشی را در اختیار داشته باشید.
البته به دلیل امکان پخش آنلاین تمامی آلبوم ها و آهنگ های موجود، می توان گفت که این برنامه یک فول آرشیو آنلاین از تمامی آثار اجرا شده توسط محسن چاوشی نیز می باشد.”

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/7962ab0b-4b4a-4fba-95c4-1804b531741f?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این هم توضیحاتی که خود برنامه نویس گفته اند:

” اپلیکیشن “محسن چاوشی” با قابلیت مشاهده ترانه ها، امکان پخش آنلاین تمامی آلبوم ها و تک آهنگ ها و همچنین امکان دانلود تک آهنگ ها و آلبوم های غیر رسمی ( به درخواست بهادر شمس – وبمستر محسن چاوشی )، در استور ویندوز فون منتشر شد.

این اپ در مدت زمان کمی تهیه شده تا هدیه ای باشه برای مخاطبان هنر موسیقی به خصوص هواداران این خواننده. با توجه به بالا بودن مطالب، امکان وجود باگ در برنامه هست که از دوستان عزیز خواهشمندم برای ارتقای کیفیت برنامه، نظرات و پیشنهادات خودشون رو با من در میان بگذارند.”

خب دیگر نیازی به توضیح نیست اکنون میتوانید این برنامه ایرانی را از لینک زیر دانلود کنید و به اهنگ های این خواننده براحتی دسترسی داشته باشید و از ان لذت ببرید.

بدون نظر
  1. ahmadreza کاربر می گوید

    عالی بود این اپ.ممنون از شما و سازنده اش. خیلی خوب به جزئیات دقت کردن 😡

  2. ahmadreza کاربر می گوید

    راستی سایتتون دو نقطه ایکس رو اونجوری که باید نشون نمیده لطفا اصلاح کنید :دی

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept