برنامه قدرتمند Movie Creator ویرایش و ساخت ویدیو برای گوشی های لومیا ویندوز فون

برنامه قدرتمند Movie Creator ویرایش و ساخت ویدیو برای گوشی های لومیا ویندوز فون

امروزه عکس برداری و ویرایش عکس و البته اشتراک عکس در شبکه های اجتماعی یکی از کاراهای رایج کاربران گوشی های هوشمند شده است. البته مانعی برای انتشار ویدیو نیست، ویدیو داستان دیگری دارد. شاید یکم عجیب و غیر رایج باشد که فیلم های خود را به اشتراک بگذاریم ولی اینکه ویدیو هایی جذاب و هنری بسازیم برای کاربران جذاب است.

امروز مایکروسافت برنامه Movie Creator ویرایش و ساخت ویدیو را با عنوان universal app برای پلتفرم های ویندوز و ویندوز فون منتشر کرد. البته در مورد ویندوز فون این برنامه فقط برای گوشی های لومیا قابل دانلود و نصب است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fe6fef7a-6faf-48d0-9e2b-cc2ddf016ed8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

اما چه چیزی این برنامه را جذاب و جالبتر میسازد؟ این برنامه از تمام فرمت های مختلف پشتیبانی میکند از فیلم و عکس و اهنگ و حتی از CinemaGraph و داده های مکان. رابط کاربری برنامه نیز در حین کار بسیار زیباست و برنامه به شما اجازه میدهد تا خروجی را بصورت mp4 و در کیفیت های مختلف بسازید تا برای اشتراک گذاشتن راحتتر باشد.

ویژگی های اصلی برنامه Movie Creator که میاکروسافت گفته است:

  • قابلیت قرار دادن تا ۲۵ فیلم یا عکس و Cinemagraph با یکدیگر
  • قابلیت منظم کردن و چیدن فایل ها – اضافه کردن نوشته – بریدن فیلم ها – چرخاندن – کنترل صدا -و بزرگنمایی
  • قابلیت قرار دادن پس زمینه دلخواه و موسیقی دلخواه و قابلیت کنترل هم موسیقی و هم صدای ویدیو ها
  • پس زمینه یا تم های معروف و برند نیز همچون پاندا کوگ فو کار و دیزنی و ماداگاسکار و…
  • خروجی دادن در سه کیفیت بر اساس استفاده شما
  • برنامه Movie Creator برای تمامی دستگاه های لومیا قابل دسترس خواهد بود

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2cc76653-59e4-4d7b-9445-799553ca22bb?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

کار با برنامه Movie Creator برای ویندوز فون بسیار ساده است. نه تنها میتوانید حرفه ای ترن فیلم ها را بسازید بلکه هیچ نیازی به علم ویرایش ویدیو و عکس نخواهید داشت. بر اساس اصولی که مایکروسافت دارد کار با این برنامه فقط بر اساس چهار جز اساسی کار میکند:

  • اضافه کردن فیلم و عکس و مکان و…
  • اضافه کردن متن – ویرایش ها و…
  • قرار دادن تم یا پس زمینه
  • انتخاب اهنگ از گوشی خودتان

یک رابط کاربری بسیار شیک و زیبا بهمراه کار اسان و راحت و البته خروجی زیبا و داشتن یک فیلم جالب میتواند یکی از برنامه های کاربردی و مناسب مایکروسافت را بسازد. این برنامه برای تمام لومیا ها حتی با رم ۵۱۲ مگابایت موجود است و براحتی میتوانید از ان لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept