برنامه عکاسی Fhotoroom و برنامه ویرایش ویدیو مایکروسافت Video Tuner اپدیت شدند

آخرین آپدیت برنامه فوق العاده ویرایش عکس Fhotoroom کاشی زنده و افکت HDR و... را اضافه کرد

Fhotoroom

یک برنامه عکاسی و ویرایش عکس عالی است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد. در اپدیت قبلی قابلیت هایی همچون افکت های Tiny Planets و HDR به برنامه اضافه شده بودند و البته قالب های عکاسی دیگری هم اضافه شده بودند که برنامه را هر چه کاملتر میکردند.

اینبار برنامه به نسخه ۱۱٫۷٫۰٫۰ اپدیت شد و تغییراتی به ان اضافه شد که بر اساس استور ویندوزفون میتوان گزینه های زیر را مشاهده کرد:

  • Fixed Tiny Planet seam line.
  • Updated Splashscreen
  • Fixed Undertone Bug
  • Updated Tone Filter now more option and 2.5x faster.
  • New HS Tint Filter
  • Bug Fixes

که در موارد بالا میتوان بهتر کردن افکت های Tiny Planet و Tint را مشاهده کرد، افکت Splashscreen بروزرسانی شده است، قرار دادن افکت ها بر روی تصاویر ۲٫۵ برابر سریعتر شده و در پایان نیز رفع باگ ها و مشکلات برنامه را مشاهده میکنیم. میتوانید از لینک زیر به صفحه برنامه رفته و ان را اپدیت کنید:

دانلود برنامه ویرایش ویدیو Video Tuner ویندوزفون

Video Tuner

مایکروسافت برنامه ویرایش ویدیو خود را که اخیرا با نام Video Tuner منتشر شده بود اپدیت کرد. این بروزرسانی به نسخه ۱٫۱٫۰٫۱۳۳ میباشد و اپدیت کوچکی است که مایکروسافت در لیست تغییرات این بروزرسانی ” پیشرفت عملکرد برنامه و رفع باگ ها و مشکلات” را اعلام کرده است. پس اگر شما با Video Tuner بر روی گوشی خود مشکلی با بیرون انداختن برنامه یا… داشتید اکنون با این اپدیت مشکلتان حل خواهد شد.

فقط دقت داشته باشید که برنامه Video Tuner فقط برای سیستم عامل ویندوزفون ۸٫۱ میباشد و مایکروسافت گفته که این برنامه بهترین عملکرد خود را بر روی اپدیت ساین Cyan خواهد داشت. این برنامه را نیز میتوانید با جستجو در استور و یا با استفاده از لینک زیر دانلود و یا اپدیت کنید:

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept