بهترین برنامه اینستاگرام ویندوزفون به نام ۶tag اپدیت شد

بهترین برنامه اینستاگرام ویندوزفون به نام 6tag اپدیت شد

۶tag برنامه غیر رسمی ویندزوفون برای شبکه اجتماعی اینستاگرام اپدیت جدیدی را دریافت کرد. نسخه استور این برنامه ۳٫۳٫۲ بود که در این اپدیت نظرات بیشتری در عکس ها نشان داده میشود و بیشتر. این اپدیت برای کسانی که نظرات زیادی بر روی عکس های خود دارند کاربردی است.

در نسخه های قبلی نظرات قبلی دیده نمیشدند زیرا نظرات جدید ان را کنار میزنند. این نسخه ۳٫۳٫۲ یک اپدیت بزرگ میشود که ۶tag میتواند نظرات جدیدتری را نشان دهد. این قابلیت باعث کاهش سرعت برنامه نمیشود ولی میتوانید از قابلیت بیشتری نیز بهره ببرید. احتمالا این قضیه خیلی بهتر خواهد بود وقتی بعد از هر ۲۰ – ۳۰ نظر گزینه ‘load more comments’ را ببنید و بتوانید نظرات بیشتری را ببینید.

برنامه نویس برنامه ذکر کرده که گزینه ‘load more comments’ در اپدیت بعدی برنامه اضافه خواهد شد. در کل ۶tag یک برنامه عالی و کامل برای اینستاگرام Instagram است که در مطالب  ” کاملترین برنامه اینستاگرام Instagram ویندوزفون به نام ۶tag ” ان را معرفی کردیم و اگر خواهان برنامه ای برای این شبکه اجتماعی هستید توصیه میکنیم حتما این برنامه را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept