انیمیشن خودتان را با Stop Motion Studio برای ویندوز فون بسازید

انیمیشن خودتان را با Stop Motion Studio برای ویندوز فون بسازید

ایا فکر میکنید که امروز خلاق بوده اید؟ برنامه Stop Motion Studio به شما این اجازه را میدهد که مستقیما بوسیله گوشی خود یک فیلم انیمیشن بسازید. شما حتی به کامپیوتر و لپ تاپ خود نیز احتیاجی ندارید. Stop Motion Studio برای ویندوز فون اینکار را خیلی اسان میکند که بر روی انیمیشن خود پس زمینه اضافه کنید، موسیقی، افکت های صوتی و حتی افکت های متنی بر روی ان قرار دهید. وقتی پروژه تان تمام شد میتوانید ان را روی یوتیوب یا فیسبوک اپلود نید و یا برای دوستانتان ایمیل کنید و یا درگوشی خود ان را ذخیره کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f61cb16c-efb3-407e-ab75-6864a50fc302?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

برای انجام اینکار وقتی برنامه را باز کردید به عکس های مختلف احتیاج دارید که بوسیله گزینه ای که در برنامه وجود دارد به نام Capture میتوانید انها را انتخاب کنید. هر چه عکس های بیشتری بگیرید انیمیشن شما روان تر خواهد شد. کارکردن با این برنامه بطور خلاصه اینگونه خواهد بود:

  • عکس گرفتن
  • حرکت دادن اشیا
  • تکرار

اگر شما از پایه های ثابت برای عکاسی نیز بهره میبرید این برنامه امکان عکس گرفتن های متوالی در چند ثانیه را به شما میدهد و در این بین نیز میتوانید اشیا خود را حرکت دهید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/d728e186-0b83-4a3a-aad3-3d21728401fc?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

قالب های خاصی نیز وجود دارند که میتوانید انها را برای انیمیشن خود انتخاب کنید و البته تعداد قالب های بیشتری نیز وجود دارند که برای انتخاب کردن انها باید ابتدا انها را بخرید و قیمت ان داخل برنامه ۱٫۹۹$. ویژگی جالب این برنامه قابلیت قرار دادن صدای شخصی بر روی ویدیو است.

وقتی انیمیشن شما نیز تمام شد براحتی میتوانید ان را با کیفیت های مختلف از جمله: ۱۰۸۰p – GIF و یا مخصوص اینستاگرام انها را ذخیره کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept