گوشی های پرچمدار بعدی مایکروسافت با بدنه پلی کربنات و فلزی

گوشی-های-پرچمدار-بعدی-مایکروسافت-با-بدنه-پلی-کربنات-و-فلزی

اخیرا شاهد اخبار ضد و نقیضی در ارتباط با عرضه ی گوشی های فلزی و پلی کربناتی از سوی مایکروسافت بودیم. حال شایعات جدیدی در خصوص اینکه پرچمداران هم از جنس فلز و هم از جنس پلی کربنات است، منتشر شده است.برای اطلاع از این شایعات با ما همراه باشید .

حالا سایت آلمانی WindowsUnited.de شایعه ای را مطرح می کند که هر دو داستان را به هم گره می زند.ر این اساس این وب سایت آلمانی اعتقاد دارد که پرچمداران بعدی مایکروسافت هم از جنس فلز و هم از جنس پلی کربنات خواهند بود.

گوشی پلاستیکی، بر طبق اطلاعات منابع مختلف دارای اسکنر چشم یا Iris، اسنپدراگون ۸۱۰، USB-C و همچنین دکمه های روی صفحه می شود. همچنین قابلیت کوانتینیوم بر روی این توسط یک داک که شامل ۳ پورت USB ، HDMI و USB-C می باشد پشتیبانی می کند و قیمتی حدود ۶۰۰ یورو خواهد داشت .

اما دیگر دستگاه شرکت مایکروسافت همان Surface Phone می باشد . همان دیوایسی است که طبق شایعات از آیفون هم گران تر خواهد بود. بدنه ی آن از جنس آلمینیوم است، احتمالا از پردازنده ی اینتل استفاده می کند و انتظار می رود که چند ماه بعد از گوشی دیگر وارد بازار شود.

نظر شما در مورد این شایعات چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept