گوشی لومیا ۸ هسته ای با Snapdragon 810 در نتایج GFXBench

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 535 Microsoft Lumia

GFXBench سایتی است که در آن سخت افزار گوشی های مختلف مورد آزمایش قرار میگیرد و سپس امتیاز های خاص به گوشی و قابلیت های مختلف آن داده میشود و اکنون شواهدی از یک گوشی پرچمدار ویندوز فونی دیده میشود. این گوشی با رام RM-1100 است که در مطالب گذشته اخباری در مورد آنها شنیده شد.

اطلاعات این قضیه را تایید میکنند که صفحه نمایش گوشی ۵٫۷ اینچ است و یک پردازنده هشت هسته ای از Cualcomm خواهیم داشت. دوربینی احتمالا بیست مگاپیکسلی با قدرت فیلمبرداری ۴K و اولترا اچ دی ودوربین جلو ۵ مگاپیکسل.

گوشی لومیا 8 هسته ای با Snapdragon 810 در نتایج GFXBench

منبع قضیه میگوید که پردازنده گوشی همان اسنپ دراگون ۸۱۰ است و نام این گوشی را لومیا ۹۴۰ شایعه میکند. لومیا ۹۴۰ که قرار است جاگزین لومیا ۹۳۰ باشد و صفحه نمایشی ۲K داشته باشد. البته جای سوال است که چرا سیستم عامل بجای ویندوز ۱۰ موبایل، ویندوز فون قرار داده شده است؟ اما زیاد هم مهم نیست چون میتواند جواب های زیادی داشته باشد.

این مشخصات مشاهده شده بشدت کاملا مشابه همان مشخصات لو رفته از گوشی Cityman هستند که در مطالب قبلی به آن اشاره شد. حال نام این گوشی لومیا ۹۴۰ باشد یا… احتمالات بسیار قوی هستند که چنین گوشی در راه است و پرچمدار قدرتمندی را خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept