گزینه developer unlock ویندوز ۱۰ در تنظیمات تمام دستگاه ها خواهد بود

گزینه developer unlock در تمام ویندوز 10 ها در تنظیمات خواهد بود

یکی از دیگر خبرهایی که در ویندوز ۱۰ در کنفرانس Build 10 کعرفی شد این بود که تمام دستگاه های ویندوز از جمله کامپیوتر ها – تبلت ها و گوشی ها میتوانند سیستم خود را براحتی با گزینه ی developer unlock که در تنظیمات است آنلاک کنند.

برای آنلاک دولوپر developer unlock ویندوز ۱۰ نه ثبت نام و نه هیچ عملیاتی لازم نیست

آنلاک دولوپری یا همان developer unlock ویندوز ۱۰ کاری است که بوسیله ان شما شخصی میشوید که بعنوان برنامه نویس برای سیستم معرفی میشوید. با این کار میتوانید تعدادی برنامه را بدون اینکه در استور منتشر شده باشند نصب کنید.

برای این روش کار نسبتا طولانی در پیش داشتید ولی اکنون اینکار در ویندوز ۱۰ دیگر نیازی به انجام عمل خاصی نیست. دیگر نه نیازی به ثبت نام دارید و نه نیازی هست که مسیر پیچیده ای را طی کنید. گزینه ای با نام developer unlock در تنظیمات ویندوز ۱۰ برای دستگاه ها قرار میگیرد که براحتی با تعویض کردن بین گزینه خاموش و روشن میتوانید گوشی را آنلاک کنید، بدون انجام هیچ کار اضافی دیگری.

در انجام اینکار هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی نسبت تفاوتی دارد. در روش قدیمی شما میتوانستید برنامه های مختلفی را روی گوشی خود امتحان کنید و البته تا دو برنامه بصورت رسمی به شما اجازه داده میشد که البته کاربران راه های پیچش این قضیه را نیز پیدا کرده بودند. در این روش محدود به نصب و امتحان ۲۰ نرم افزار بر روی گوشی هستید.

بار دیگر برای تاکید که با developer unlock شما میتوانید برنامه هایی را نصب کنید که در استور قرار نگرفته اند، یعنی اصلا به استور فرستاده نشده و توسط مایکروسافت تایید نشده اند. این کار برای اینست که برنامه نویسان برنامه خود را ابتدا امتحان کنند و سپس بر روی استور بفرستند.

قابلیت خیلی خوبی است که اضافه شده و مایکروسافت واقعا تغییرات اساسی و بزرگی را در ویندوز ۱۰ پیاده کرده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept